• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1922, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-nawierzchni-linii-kolejowej-nr-202-gdansk-8211-stargard-szczecinski-596

Modernizacja nawierzchni linii kolejowej Nr 202 Gdańsk – Stargard Szczeciński

15.07.2009

kolejowe a także wymienione sygnalizatory drogowe. Dzięki poniesionym nakładom zwiększymy rozkładową prędkość do 120 km/h, poprawimy bezpieczeństwo, zmniejszymy koszty utrzymania infrastruktury oraz będziemy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/piec-wiaduktow-i-dwie-drogi-dojazdowe-8211-ruszaja-kolejne-zadania-na-lcs-nasielsk-91

Pięć wiaduktów i dwie drogi dojazdowe – ruszają kolejne zadania na LCS Nasielsk

19.05.2010

bezkolizyjności ruchu i podniesienia poziomu bezpieczeństwa umożliwi prowadzenie ruchu kolejowego z prędkością 160 km/h. Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-kolejowej-nr-91-krakow-glowny-8211-medyka-odcinek-lancut-rogozno-68

Przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 91 Kraków Główny – Medyka, odcinek Łańcut - Rogóźno

04.06.2010

kolejowym (srk) oraz peronów na stacjach i przystankach. Po rewitalizacji, linia byłaby przejezdna z prędkością V= 120 km/h z ograniczeniami wynikającymi z promieni łuków. Inwestycja planowana jest do realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-8211-swinoujscie-49

Kontynuacja modernizacji linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście

15.06.2010

prace towarzyszące. Efektem naszych działań będzie likwidacja ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu torowego do prędkości 160 km/h. Koszt modernizacji wynosi 10 862 147,66 PLN (netto) i jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekt-zoltanaklejkaplk-doceniony-przez-mswia-4099

Projekt #ŻółtaNaklejkaPLK doceniony przez MSWiA

12.02.2019

uruchomiono projekt, z naklejki skorzystano już 417 razy. W 30 przypadkach zastosowano ograniczenie prędkości pociągów i polecenie ostrożnej jazdy dla maszynisty, a w 24, aby nie doszło do tragedii, kolejarze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/sosnowiec-myslowice-przyspiesza-transport-towarow-w-slaskie-7379

Sosnowiec - Mysłowice: Przyspiesza transport towarów w #Śląskie

Pociągi jeżdżą już z większą prędkością – do 80 km/h na trasie od posterunku odgałęźnego Dorota w Sosnowcu do Mysłowic Brzezinki. W ramach zadania wymieniliśmy ponad 17 km torów i sieci trakcyjnej. Wy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/bytom-maciejow-polnocny-przyspiesza-transport-towarow-w-slaskie-7376

Bytom - Maciejów Północny: Przyspiesza transport towarów w #Śląskie

Biskupice - Maciejów Północny. Pociągi towarowe jeżdżą z prędkością do 100 km/h – to trzykrotnie szybciej niż przed modernizacją, kiedy jeździły z prędkością 30 km/h. Jednocześnie, mimo szybszej jazdy składów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/torysadlapociagow-teren-kolejowy-to-nie-miejsce-do-zabaw-i-gier-10965

#TorySąDlaPociągów – teren kolejowy to nie miejsce do zabaw i gier

Pociągi poruszają się szybko– ich prędkość może przekraczać 160 km/h, a droga hamowania to nawet 1300 metrów. Dziecko bawiące się w pobliżu torów może nie usłyszeć ani nie zauważyć zbliżającego się pociągu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/railtec-2007-miedzynarodowe-targi-w-dortmundzie-12-14-listopada-2007-r-279

#railtec 2007-międzynarodowe targi w Dortmundzie 12-14 listopada 2007 r.

26.11.2007

maszyn torowych. Dużą popularnością cieszył się folder informacyjny na temat budowy linii dużych prędkości łączącej Warszawę z Poznaniem i Wrocławiem oraz informacje na temat modernizacji podstawowych ciągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/railbaltica-przebudowa-mostow-nad-narwia-w-uhowie-7180

#RailBaltica: przebudowa mostów nad Narwią w Uhowie

Wersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/-jFO3kPgNC0

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...184185186187188189190191192193Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1891 do 1900 z 1922.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook