Wyniki wyszukiwania
kolejowe a także wymienione sygnalizatory drogowe. Dzięki poniesionym nakładom zwiększymy rozkładową prędkość do 120 km/h, poprawimy bezpieczeństwo, zmniejszymy koszty utrzymania infrastruktury oraz będziemy
PRZECZYTAJbezkolizyjności ruchu i podniesienia poziomu bezpieczeństwa umożliwi prowadzenie ruchu kolejowego z prędkością 160 km/h. Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001
PRZECZYTAJkolejowym (srk) oraz peronów na stacjach i przystankach. Po rewitalizacji, linia byłaby przejezdna z prędkością V= 120 km/h z ograniczeniami wynikającymi z promieni łuków. Inwestycja planowana jest do realizacji
PRZECZYTAJprace towarzyszące. Efektem naszych działań będzie likwidacja ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu torowego do prędkości 160 km/h. Koszt modernizacji wynosi 10 862 147,66 PLN (netto) i jest
PRZECZYTAJuruchomiono projekt, z naklejki skorzystano już 417 razy. W 30 przypadkach zastosowano ograniczenie prędkości pociągów i polecenie ostrożnej jazdy dla maszynisty, a w 24, aby nie doszło do tragedii, kolejarze
PRZECZYTAJPociągi jeżdżą już z większą prędkością – do 80 km/h na trasie od posterunku odgałęźnego Dorota w Sosnowcu do Mysłowic Brzezinki. W ramach zadania wymieniliśmy ponad 17 km torów i sieci trakcyjnej. Wy
PRZECZYTAJBiskupice - Maciejów Północny. Pociągi towarowe jeżdżą z prędkością do 100 km/h – to trzykrotnie szybciej niż przed modernizacją, kiedy jeździły z prędkością 30 km/h. Jednocześnie, mimo szybszej jazdy składów
PRZECZYTAJPociągi poruszają się szybko– ich prędkość może przekraczać 160 km/h, a droga hamowania to nawet 1300 metrów. Dziecko bawiące się w pobliżu torów może nie usłyszeć ani nie zauważyć zbliżającego się pociągu
PRZECZYTAJmaszyn torowych. Dużą popularnością cieszył się folder informacyjny na temat budowy linii dużych prędkości łączącej Warszawę z Poznaniem i Wrocławiem oraz informacje na temat modernizacji podstawowych ciągów
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/-jFO3kPgNC0
PRZECZYTAJ