• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-z-olsztyna-do-szczytna-1982

Szybciej i wygodniej z Olsztyna do Szczytna

17.07.2013

Zastosowane rozwiązania zwiększają bezpieczeństwo na styku ruchu drogowego i kolejowego. Obsługę podróżnych usprawniła przebudowa peronów w miejscowościach: Klewki, Marcinkowo, Pasym, Grom, Szczytno, Siódmak

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzkie-nowe-przystanki-kolejowe-1979

Łódzkie: nowe przystanki kolejowe

08.07.2013

Jaracza i Ozorków Nowe Miasto. Każdy przystanek jest przystosowany do potrzeb niepełnosprawnych, podróżnych z cięższym bagażem czy rodziców z dziećmi w wózkach. Montowane są na nich wiaty, oświetlenie i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-w-podkrakowskim-tunelu-1975

Prace w podkrakowskim Tunelu

28.06.2013

wymiana ok. 5,5 km nawierzchni torowej i rozjazdów, przebudowa peronu wyspowego wraz z wiatami dla podróżnych. W ramach tej inwestycji, przewidziano również zainstalowanie monitoringu na peronie oraz naprawę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-modernizacja-stacji-w-obornikach-slaskich-1957

Ruszyła modernizacja stacji w Obornikach Śląskich

11.06.2013

przejmie lokalne centrum sterowania we Wrocławiu. Ze względu na szeroki zakres prac i bezpieczeństwo podróżnych, przewidziane są zmiany w organizacji dojść na perony. Kompleksowa modernizacja potrwa 12 miesięcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-medyka-szybciej-po-torach-wygodniej-na-przystankach-2012

Rzeszów – Medyka: szybciej po torach, wygodniej na przystankach

10.09.2013

Tak zmienia się obecnie stacja Łańcut, gdzie trwa przebudowa peronu wyspowego. Ułatwieniem dla podróżnych z ograniczoną możliwością poruszania się będą dwie windy. Równocześnie na stacji trwa kompleksowa [...] i rozpocznie na sąsiednim. Przystanki między Łańcutem, a Rogóżnem zyskają nowy standard obsługi podróżnych. W Głuchowie i Kosinie przebudowywane są perony. Powstaną na nich nowe wiaty, oświetlenie i oznakowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrzesniowa-korekta-rozkladu-jazdy-wdrozona-2008

Wrześniowa korekta rozkładu jazdy wdrożona

03.09.2013

Polskie Linie Kolejowe S.A. Podczas wprowadzania korekty na 19 największych dworcach w Polsce, podróżnych dodatkowo wspierali mobilni informatorzy. Zmiany w rozkładzie pociągów pasażerskich związane są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszystkie-perony-na-stacji-w-katowicach-gotowe-2006

Wszystkie perony na stacji w Katowicach gotowe

02.09.2013

nawierzchnią, został przystosowany do potrzeb niepełnosprawnych, opiekunów z dziećmi w wózkach, czy podróżnych z cięższym bagażem. Na każdym peronie zainstalowano podwójne schody ruchome, platformę dźwigową [...] niewidomym i słabo widzącym. W ramach modernizacji układu torowego i infrastruktury do obsługi podróżnych w obrębie peronów 1,2,3,4 na stacji Katowice wymieniono tory, pod którymi zamontowano maty tłumiące

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybkie-tempo-prac-miedzy-opolem-a-blotnica-strzelecka-2000

Szybkie tempo prac między Opolem a Błotnicą Strzelecką

28.08.2013

poprawi standard obsługi podróżnych. Naprawione będą wiaty i oświetlenie na peronach oraz przejścia podziemne. Obiekty będą dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych i podróżnych z dziećmi w wózkach. Tory

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-mlodosc-augusta-i-wlodzimierza-1997

Druga młodość „Augusta” i „Włodzimierza”

21.08.2013

będzie zwiększenie przepustowości trasy oraz szybszy przejazd pociągów. Poprawi się też obsługa podróżnych. Usprawni ją budowa peronu wyspowego. Obiekt będzie wyposażony w wiaty, udogodnienia dla osób

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-przejazdow-na-przystanek-woodstock-1990

Przygotowania do przejazdów na Przystanek Woodstock

31.07.2013

go, drezyny oraz pociągi sieciowe do przeglądu i naprawy sieci. Straż Ochrony Kolei apeluje do podróżnych o zachowanie bezpieczeństwa w podróży i wokół terenów kolejowych. W sytuacje zagrożenia można zgłaszać

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...14151617181920212223...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 181 do 190 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook