Wyniki wyszukiwania
Druga młodość „Augusta” i „Włodzimierza”
21.08.2013
Przebudowane będą również dwa wiadukty oraz przejazd kolejowo-drogowy. Zakończenie prac wartych ponad 60 mln zł przewidziano w grudniu. Informacje dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJwykonuje czeska firma FIRESTA – Fiśer ,rekonstrukcje, stavby a.s. Wartość umowy wynosi prawie 28 mln zł. Źródło finansowania stanowią środki budżetowe. Prace rozpoczęły się we wrześniu 2012 r. zakończenie
PRZECZYTAJbudowlanych. Przewidywany koszt opracowania dokumentacji, oraz pozyskania gruntów wynosi prawie 152 mln złotych. Zadanie zostało podzielone na 3 części. Dokumentację dla poszczególnych odcinków wykonają:
PRZECZYTAJEBI wynosi 342 mln euro, co daje 1 422 379 000 zł. Wartość projektu to: 400 mln euro za pociągi + 235 mln euro za serwisowanie przez 17 lat + 30 mln euro za centrum serwisowe = 665 mln euro.” Skala ro
PRZECZYTAJprzęsłami, roboty torowe na przęsłach. Prace potrwają około 12 miesięcy i będą kosztowały ponad 2,5 mln zł. Na rewitalizowanej trasie Toruń – Bydgoszcz w pierwszym etapie prac wyremontowany został 18-kilometrowy
PRZECZYTAJtechnicznego linii kolejowej nr 132 na odcinku Błotnica Strzelecka - Opole Groszowice’’ to ponad 251, 8 mln zł brutto. Projekt znajduje się na Liście Projektów Indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura
PRZECZYTAJpodwyższenie prędkości maksymalnej pociągów podmiejskich do 60 km/h. W ramach umowy o wartości ponad 9,3 mln zł na części dalekobieżnej mostu średnicowego, w pierwszej połowie 2014 roku, zostaną przeprowadzone
PRZECZYTAJKolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce
26.07.2013
świetlną. Sieć trakcyjna została naprawiona i poddana regulacji. Przedsięwzięcie kosztowało ok. 12 mln zł. Prace były kontynuacją działań prowadzonych w ramach przygotowań do Euro 2012. Naprawiono wówczas [...] jazdę pociągów z prędkością do 120 km/h. Prace finansowane były z dotacji budżetowej kwotą ok. 34 mln zł. 26 lipca 2013 r. na trasie Poznań Główny – Gniezno – Poznań Główny odbędzie się przejazd testowy
PRZECZYTAJczęści zadania (realizacja przejścia podziemnego) wynosi: 7 mln 581 tys. PLN brutto, a drugiej (budowa peronu i pozostałej infrastruktury): 8 mln 677 tys. PLN brutto. Warszawa Ursus Niedźwiadek będzie kolejnym
PRZECZYTAJWspólnie chrońmy kolejową infrastrukturę
19.07.2013
na terenie województwa dolnośląskiego skradziono i zdewastowano infrastrukturę kolejową za prawie 2 mln złotych. Od stycznia do końca maja tego roku PKP Polskie Linie Kolejowe na naprawę i wymianę skradzionych [...] powodują ogromne straty finansowe - w ubiegłym roku zarządca sieci kolejowej musiał wydać ponad 22 mln zł na usuwanie ich skutków w całej Polsce. Za te pieniądze można by wyremontować 25 przystanków osobowych
PRZECZYTAJ