Wyniki wyszukiwania
wykorzystać przejście podziemne, które zastąpiło kładkę dla pieszych. Do dyspozycji pasażerów są dwa nowe 400 m, szersze i wyższe perony. Zamontowane zostały wiaty, ławki oraz oświetlenie. W planowaniu podróży
PRZECZYTAJ401) oraz Słupsk – Koszalin – Stargard – Szczecin (linie numer 202 – 351). Koncepcja obejmie około 400 km linii kolejowych. Zakładane jest skrócenie czasu przejazdów pociągów pasażerskich między Trójmiastem
PRZECZYTAJSprawniejsze ratownictwo techniczne PLK
16.02.2017
Zasilanie wewnętrznych i zewnętrznych urządzeń zapewnia agregat prądotwórczy (o mocy 21kVA i napięciu 400/230 V). Ładowanie sprzętu niezbędnego do usuwania skutków zdarzeń ułatwiają hydraulicznie opuszczane
PRZECZYTAJLepsza podróż z Rzeszowa do Przemyśla
16.06.2016
o peronu z nowymi wiatami oświetleniem i tablicami informacyjnymi. Obiekt został też wydłużony do 400 m, co ułatwia pasażerom obsługę przy pociągach dalekobieżnych. Na podkarpackiej linii prowadzone są
PRZECZYTAJzłożoną przez konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o. ul. Okólna 10 42-400 Zawiercie FEROCO S.A. ul. Marcelińska 92/94 60-324 Poznań. Oferta opiewała na kwotę: 2 160 841,13 EUR
PRZECZYTAJprzy wykorzystaniu wymiany danych poprzez dedykowane łącza sieci intranetowej. Wartość umowy: 3 211 400,00 PLN netto, 3 950 022,00 PLN brutto. Zamówienie zostało podzielone na zadania: 1. Pozyskiwanie danych
PRZECZYTAJtransportowych. Linie nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze
PRZECZYTAJstacji Warszawa Zachodnia jest najdłuższy z trzech budowanych obiektów. Jego konstrukcja wyniesie ok. 400 metrów. Na specjalnie wzmocnionym podłożu budowany jest betonowy korytarz. Betonowa będzie konstrukcja
PRZECZYTAJzapewnią wyświetlacze i nowe nagłośnienie. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. o wartości ok. 400 mln zł realizowana jest ze współudziałem środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia
PRZECZYTAJhali głównej, 16 metrów pod ziemią, wykonawca buduje cztery perony. Trzy z nich będą miały długość 400 metrów, a ostatni – 300 metrów. Natomiast w dwóch nawach tunelu, na odcinku od ulicy Niciarnianej do
PRZECZYTAJ