Wyniki wyszukiwania
inwestycji na odcinku Tarnowskie Góry – Kalety to ok. 46 mln zł. Prace zakończą się w grudniu 2015 r. Coraz lepsza Węglówka i linie na Śląsku Na linii nr 131 w 2014 r. roku wyremontowany został tor na odcinku [...] Chorzów Batory – Tarnowskie Góry – Karsznice – Inowrocław – Bydgoszcz – Maksymilianowo” o wartości blisko 1 mld zł, których celem jest zwiększenie prędkości do 120 – 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 100 –
PRZECZYTAJcałkowity projektu: 133 320 467,05 PLN Wysokość dofinansowania: 101 298 462,01 PLN Projekt: POIiŚ 7.1-15.1 "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce [...] temu kierujący pociągami mają wszystkie szczegóły niezbędne do bezpiecznego prowadzenia składu do celu. System nie ogranicza się tylko do przekazywania kierującym pociągami bieżących danych. Jego zadaniem
PRZECZYTAJKolej usprawnia ruch w Ciechanowie
24.11.2015
dalszej integracji w LCS Ciechanów, z którego dwóch dyżurnych, przy wykorzystaniu specjalnie do tego celu zaprojektowanych stanowisk, będzie w stanie zarządzać ruchem na odcinku ponad 61 km. Z troską o środowisko [...] latarni i 2 100 słupów trakcyjnych, rozstawienie 130 km sieci trakcyjnej. Koszt całkowity projektu: 1 418 788 003,93 PLN Dofinansowanie z UE: 777 180 232,19 PLN Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E
PRZECZYTAJ1,5 mld zł na Krakowski Węzeł Kolejowy
09.12.2015
dobuduje 2 pary torów na odcinku od stacji Kraków Główny Osobowy do stacji Kraków Płaszów, a także 1 parę toru na odcinku Kraków Płaszów - Kraków Bieżanów. Przebudowane 4 stacje kolejowe Kraków Główny [...] Kolejowych to konsekwentny etap budowy kolei aglomeracyjnej w Krakowie i dogodnego łączenia jej z coraz nowocześniejszą siecią kolei dalekobieżnych. Rozpoczęta już przez PLK budowa łącznicy Kraków Zabłocie
PRZECZYTAJch i podróżnych z ciężkim bagażem. W Lublinie powstanie dodatkowy przystanek - „Lublin Zachód”. W celu zapewnienia bezpieczeństwa i usprawnienia ruchu PLK na remontowanym odcinku wybuduje 2 nowe wiadukty [...] do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem między Warszawą i Lublinem zajmie 1,5 godziny, to o 45 minut krócej niż dotychczas. Tak znaczne skrócenie czasu podróży zwiększy atrakcyjność
PRZECZYTAJkorzystać z naszej nowej oferty. Większej liczby połączeń, symetrycznego i cyklicznego rozkładu jazdy, coraz większej liczby komfortowych pociągów, takich jak nowoczesne składy Flirt3 oraz atrakcyjnych ofert [...] Warszawa Zachodnia. Łącznie w latach 2012 – 2015 PKP S.A. zrealizuje prawie 90 inwestycji dworcowych za 1 mld zł.
PRZECZYTAJ• 184 – tyle minut trwa obecnie podróż najszybszym pociągiem z Warszawy do Gdyni. Projekt POIiŚ 7.1-1.3 "Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa - Gdynia - obszar LCS Iława, LCS Malbork” [...] Środowisko. Koszt całkowity projektu: 2 027 544 054,59 PLN Wysokość dofinansowania z UE: 1 220 561 930,19 PLN Projekt POIiŚ 7.1-41 "Modernizacja linii kolejowej E65/C-E65 na odcinku Warszawa-Gdynia - obszar LCS [...] 3 godz. Inwestycja w liczbach: • 3,2 mld zł – tyle wynosi łączny koszt realizacji obu projektów; • 1,8 mld zł – taka jest łączna wysokość dofinansowania obu inwestycji przez Unię Europejską ze środków
PRZECZYTAJjest konsorcjum Rail Management Consultants GmbH (lider, Niemcy) I Tata Steel Rail Consultancy (partner, Anglia). Umowa o wartości 1 572 880 zł netto ostała podpisana 18 grudnia br. Termin realizacji 300 [...] (M3) jest precyzyjne odwzorowanie sieci kolejowej w specjalistycznym oprogramowaniu informatycznym w celu prowadzenia różnorodnych analiz. Badane będą warianty rozwoju infrastruktury kolejowej np. liczby
PRZECZYTAJw Brukseli. Obok przedstawiciela PLK CER w zarządzie zasiądą także reprezentanci kierownictwa DB Netz (Niemcy), SNCF (Francja), RFI (Włochy) oraz Mitsui Rail Capital Europe (Holandia/Japonia). Najważniejszym [...] Wyborski, członek zarządu PKP PLK S.A., dyrektor ds. utrzymania infrastruktury. Najbliższe działania w celu przyspieszenia wdrożenia wspólnotowego systemu zarządzania ruchem to aktualizacja technicznej specyfikacji [...] punktu widzenia PKP PLK S.A. niezwykle ważnym gremium. Aktualnie PLK eksploatują system ETCS poziom 1 na Centralnej Magistrali Kolejowej, a także finalizują pilotażowe wdrożenie systemu ETCS poziom 2 wraz
PRZECZYTAJEfektem prac utrzymaniowo-naprawczych w 2015 rok jest podwyższenie prędkości jazdy pociągów na ponad 1.500 km torów. To o 500 km wyremontowanych torów więcej niż w 2014 r. - Kompleksowe remonty m.in. na [...] logistyki materiałów nawierzchniowych, a także rozwoju krajowego rynku wykonawców – mówi Piotr Wyborski. Coraz bezpieczniej na torach Prace utrzymaniowo-naprawcze pozytywnie wpływają na bezpieczeństwo i potwierdzają [...] zakresie procedur i instrukcji wewnętrznych, dzięki temu lepiej wykorzystane są środki i uzyskiwane coraz lepsze efekty dla podróżnych i przewoźników towarów. Wieloletni Program Utrzymaniowy W bieżącym roku
PRZECZYTAJ