Wyniki wyszukiwania
Inwestycje kolejowe - szanse i bariery
26.07.2007
kolejowej E 59 Poznań – Szczecin – Świnoujście. W jej wyniku możliwe będzie prowadzenie ruchu z prędkością 200 km/h na odcinku Poznań – Szczecin oraz 160 km/h na odcinku Szczecin – Świnoujście. Pozwoli [...] modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina skróci się do 90 minut (obecnie
PRZECZYTAJkolejowej E 59 Poznań – Szczecin – Świnoujście. W jej wyniku możliwe będzie prowadzenie ruchu z prędkością 200 km/h na odcinku Poznań – Szczecin oraz 160 km/h na odcinku Szczecin – Świnoujście. Pozwoli [...] modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina skróci się do 90 minut (obecnie
PRZECZYTAJh, , Szybkiej Kolei Regionalnej oraz modernizacji linii CMK celem przystosowania jej do dużych prędkości. Z uwagi na duże zainteresowanie tematami inwestycyjnymi Naczelny Dyrektor Oddziału zapowiedział
PRZECZYTAJjest do realizacji w latach 2010-2011 oraz w roku 2014-2015. Celem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji, a związku z tym skrócenie [...] Obecnie na rozpatrywanym odcinku dwutorowej linii kolejowej Bydgoszcz – Tczew obowiązują ograniczenia prędkości rozkładowej dla pociągów pasażerskich i towarowych w przedziale 40-80 km/h. Linia kolejowa nr 131 [...] na odcinku Toruń – Bydgoszcz, planowanej w latach 2010-2012 oraz w roku 2014, jest przywrócenie prędkości rozkładowej V =120 km/h na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji. Efektem prac będzie
PRZECZYTAJMFS-40-YP odbywa się po drodze kolejowej. Maszyna posiada własny napęd i jest w stanie poruszać się z prędkością do 20 km/godz. a jej wydajność to 400 m na dobę. Laureatom wycieczki towarzyszyli dziennikarze
PRZECZYTAJdo standardów interoperacyjności Kolei (TSI), i rozwiązaniami technicznymi dla linii o dużych prędkościach pociągów. W tym roku szczególną uwagę (4 referaty) zwrócono na bezpieczeństwo ruchu na przejazdach
PRZECZYTAJjakościowych wynikających z kategorii poszczególnych linii kolejowych i obowiązujących na nich prędkości rozkładowych. W latach 2004 – 2006 podpisano 13 kontraktów celem realizacji projektu. Łączna wartość [...] zwiększenie punktualności i niezawodności przewozów pasażerskich i towarowych(likwidacja 26 ograniczeń prędkości), skrócenie czasu przejazdu pociągów o 66 min, poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych
PRZECZYTAJhiszpańskie. Wymienione zostały także informacje na temat koncepcji budowy i utrzymania linii dużych prędkości. 16 lutego goście zwiedzają odcinek robót Skierniewice-Łódź Widzew prowadzonych w ramach modernizacji
PRZECZYTAJinfrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych w umowach AGC i AGTC tj. prędkości pociągów zestawionych z taboru klasycznego w ruchu pasażerskim do 160 km/h a w ruchu towarowym do [...] km/h i nacisku na oś 225 kN; - przystosowanie linii do kursowania taboru z wychylnym nadwoziem z prędkością maksymalną 200 km/h; - spełnienie wymagań określonych w decyzji Komisji Europejskiej dotyczącej [...] sterowania, infrastruktury, energii, ruchu kolejowego i taboru w transeuropejskim systemie dużych prędkości; - zwiększenie efektywności systemu sterowania ruchem; - umożliwienie zatrzymywania pociągów na
PRZECZYTAJKunowice. Dostosowany został do międzynarodowych standardów określonych w umowach AGC i AGTC, tj. do prędkości 160 km/h w ruchu pasażerskim i 120 km/h w ruchu towarowym oraz nacisku 225 kN/oś w wyniku, czego [...] przepustowości linii kolejowej. Modernizacja wymienionego odcinka linii stworzyła możliwość zwiększenia prędkości jazdy pociągów międzynarodowych wysokiej klasy (EC, IC, Ex) na polskim odcinku granicznym. W związku
PRZECZYTAJ