Wyniki wyszukiwania
h. Poprawi się system komunikacji w aglomeracji wałbrzyskiej. Krótsze podróże Dzięki wdrożeniu prędkości do 160 km/h, skróci się czas podróży z Warszawy do Radomia. Podróż na tej trasie będzie krótsza
PRZECZYTAJkm jednotorowej niezelektryfikowanej linii kolejowej przez Okuninkę do Włodawy. Pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Czas przejazdu między Włodawą a Chełmem wyniesie ok. 53 min. Dzięki realizacji projektu
PRZECZYTAJokoło 20 minut. Po załatwieniu wszystkich potrzebnych formalności pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h a towarowe do 120 km/h. Prace realizowane są w ramach projektu „Prace na linii kolejowej
PRZECZYTAJWrześniowa korekta rozkładu jazdy
25.08.2016
na trasie Wrocław – Poznań. Linia zapewnia coraz krótsze podróże dzięki dostosowywaniu trasy do prędkości 160 km/h. W związku pracami prowadzonymi na torach w województwie wielkopolskim kilka pociągów PKP
PRZECZYTAJgeometrii łuków polegająca na wydłużeniu krzywych przejściowych łuku w celu uzyskania optymalnej prędkości na łukach, roboty okołotorowe związane z odbudową bocznych rowów odwodnieniowych oraz estetyzacją
PRZECZYTAJpriorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii E30, w tym zwiększeniu możliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest
PRZECZYTAJPo zakończeniu wszystkich prac i pozyskaniu niezbędnych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 140 km/h (obecnie do 120 km/h), na linii nr 214 do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h (obecnie
PRZECZYTAJPodczas wspólnej konferencji Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Prezesa PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. przedstawiono plany dotyczące inwestycji w infrastrukturę kolejową na rok 2017 i pods
PRZECZYTAJDotychczas najszybszy pociąg pokonywał tę trasę w około 50 minut, obecnie podróż potrwa 38 minut. Główne prace na trasie zostały zakończone. Finalnym zabiegiem było tzw. szlifowanie szyn, które popraw
PRZECZYTAJMasa przewożonego w każdym wagonie towaru będzie mogła być zwiększona średnio nawet o 10 – 12 ton. Ma to znaczenie dla przewozów towarowych po torach o klasycznym i o szerokim rozstawie szyn stosowany
PRZECZYTAJ