• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1918, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-pomorzu-kolejowe-inwestycje-za-6-mld-zl-ulatwia-podroze-i-dostep-do-portow-3154

Na Pomorzu kolejowe inwestycje za 6 mld zł ułatwią podróże i dostęp do portów

10.08.2016

Podobnie, dzięki dobudowie dodatkowych torów na najbardziej obciążonych odcinkach oraz podniesieniu prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h, o 15 minut skróci się czas dojazdu na trasie Gdynia Główna –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-we-wroclawiu-zakonczy-inwestycje-za-13-mld-zl-2771

Nowy wiadukt we Wrocławiu zakończy inwestycję za 1,3 mld zł

10.04.2015

zakończyć się w grudniu 2015 r. Po modernizacji pociągi pasażerskie będą mogły jechać z maksymalną prędkością 160 km/godz., a towarowe do 120 km/godz. Zakres modernizacji: - 58 km linii dwutorowej wraz z siecią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-w-projekcie-rozjazdowym-1965

Otwarto oferty w „Projekcie rozjazdowym”

20.06.2013

umowy. Wykonane prace wpłyną na poprawę bezpieczeństwa. Inwestycja pozwoli również na zwiększenie prędkości jazdy pociągów, co będzie skutkowało skróceniem czasu przejazdu na danych odcinkach linii kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-przetargu-na-modernizacje-linii-krakow-medyka-granica-panstwa-812

Otwarcie ofert w przetargu na modernizację linii Kraków – Medyka – granica państwa

28.07.2010

głównych międzynarodowych liniach kolejowych - linie tworzące ten układ powinny być dostosowane do prędkości: 160 km/godz. w ruchu pasażerskim i 120 km/godz. w ruchu towarowym, przy nacisku osi 225 kN.) i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-studium-wykonalnosci-szybkiej-kolei-informacja-prasowa-541

Przetarg na studium wykonalności szybkiej kolei - informacja prasowa

15.04.2009

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Obecnie zakończono proces kwalifikacji wykonawców, będący efektem przeprowadzonego badania i oceny wniosków o dopus

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/190-tonowy-wiadukt-na-linii-kolejowej-warszawa-lodz-2151

190-tonowy wiadukt na linii kolejowej Warszawa – Łódź

10.01.2014

Nowy obiekt mierzy niemal 55 metrów długości i waży 192 tony. Przeprowadzenie operacji wymiany starej konstrukcji na nową wymagało zastosowania ciężkiego sprzętu. Konieczne było sprowadzenie specjalne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-15-marca-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-4567

Od 15 marca korekta rozkładu jazdy pociągów

03.03.2020

Szczecinem. Jazda obok prowadzonych robót wymaga dodatkowych procedur bezpieczeństwa i ograniczenia prędkości, co przełoży się na ok. 30 min wydłużenie czasu przejazdu. Na trasie Poznań – Szczecin efektem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wakacyjna-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-6-8415

Wakacyjna korekta rozkładu jazdy pociągów

11.06.2023

h. Poprawi się system komunikacji w aglomeracji wałbrzyskiej. Krótsze podróże Dzięki wdrożeniu prędkości do 160 km/h, skrócił się czas podróży z Warszawy do Radomia. Podróż na tej trasie jest krótsza o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cyfrowa-lacznosc-na-kolei-ponad-2-mld-zl-na-budowe-systemu-ertms-gsm-r-3683

Cyfrowa łączność na kolei. Ponad 2 mld zł na budowę systemu ERTMS/GSM-R

29.03.2018

„kontroluje” jego pracę i w przypadku zignorowania komunikatu oraz ostrzeżeń, automatycznie dostosowuje prędkość pociągu do panujących warunków. GSM-R wraz z ETCS poziomu drugiego tworzą ERTMS , czyli Europejski

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niedziela-3-wrzesnia-korekta-rozkladu-jazdy-3467

Niedziela 3 września korekta rozkładu jazdy

03.09.2017

przejazdu od kilku do kilkunastu minut. Spowodowane jest to ruchem jednotorowym i ograniczeniem prędkości w związku z pracami modernizacyjnymi na odcinku Sadowne Węgrowskie – Małkinia. Od 11 sierpnia wróciły

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...182183184185186187188189190191Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1861 do 1870 z 1918.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook