Wyniki wyszukiwania
Przebudowywane są przejazdy kolejowo-drogowe, mosty i wiadukty, które zapewnią wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Większy dostęp do kolei ułatwią nowe perony i ciągi komunikacyjne zaplanowane
PRZECZYTAJwykonawcą kładki - Przedsiębiorstwem Robót Inżynieryjnych DIAG-MOST Sp. z o.o. Nowy obiekt, zwiększy bezpieczeństwo i ułatwi komunikację w mieście. Kładka będzie mieć 51 metrów długości i powstanie między przystankami
PRZECZYTAJsię dostępna jest pochylnia. Przewidziano też ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą. Dla bezpieczeństwa zamontowano monitoring. Z myślą o rowerzystach powstały wiaty ze stojakami rowerowymi. Przy nowym
PRZECZYTAJedukacyjne i przypominają o zasadach przekraczania torów. Kierowcy powinni pamiętać o zasadach bezpieczeństwa. Przyczyną 99 proc. wypadków na przejazdach jest ignorowanie znaku stop oraz czerwonych świateł
PRZECZYTAJnowych peronów. Są ławki oraz wiaty i osłonięte poczekalnie. Jasne oświetlenie zapewnia większe bezpieczeństwo po zmroku, a czytelnie oznakowane lepszą orientację na stacji. Dojście do pociągów ułatwiają
PRZECZYTAJestetyczne oświetlenie. Peron zyskał nowe nagłośnienie i system wywołania ratunkowego SOS. Poziom bezpieczeństwa pasażerów podnosi monitoring. Z odnowionej kładki na peron 3 prowadzi winda. Podróżni od niedzieli
PRZECZYTAJPrzebudowa przejazdów kolejowo-drogowych i urządzeń sterowania ruchem kolejowym zwiększy poziom bezpieczeństwa. Roboty planowane są od 2020 roku, a zakończenie w 2022 r. Projekt realizowany będzie w systemie
PRZECZYTAJPoznania do Piły będzie trwał ok. 80 min zamiast wcześniejszych 120 min. Zwiększy się także poziom bezpieczeństwa. Na trasie Poznań – Piła, na 63 przejazdach kolejowo – drogowych zostanie wyremontowana nawierzchnia
PRZECZYTAJczytelne oznakowanie oraz zegary. Lepszą obsługę zapewni montaż nowych urządzeń głosowych. Poziom bezpieczeństwa wzrośnie po montażu monitoringu i nowego oświetlenia. Wygodnie także na stacji Morąg Lepszy komfort
PRZECZYTAJ„Kolej na inwestycje”, „Rozwój kolei perspektywa 2030”, „Centralny Port Komunikacyjny a polityka bezpieczeństwa transportowego” oraz „Kolej na półmetku wielkiej modernizacji – bilans realizacji KPK”. W panelu
PRZECZYTAJ