Wyniki wyszukiwania
Do tej pory wykonawca pracujący dla PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wymienił tory na odcinku o długości 52 km. Wymienił również 35 rozjazdów i przebudował już 25 z 43 objętych projektem peronów. No
PRZECZYTAJW maju zakończyły się roboty torowe w ramach inwestycji. Oznacza to, że niemal na całym 67 km odcinku „Kościerskiego korytarza kolejowego” pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co skr
PRZECZYTAJW lipcu prace obejmują kolejno dwa tory przy peronie nr 5. Do końca wakacji, wymienionych zostanie 5 torów o długości ponad 2500 m. Prace remontowe wiążą się również z wymianą 15 rozjazdów, które są w
PRZECZYTAJPrzebudowa stacji Gdańsk Wrzeszcz jest ostatnim zadaniem realizowanym przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Trójmieście związanym z modernizacją magistrali kolejowej łączącej Trójmiasto z Warszawą.
PRZECZYTAJ3,6 mld zł to wartość programu rewitalizacyjnego realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przy wsparciu środków unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Obejmuje on 12
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły rewitalizację ponad 12 km torów. Na linii przebudowano 11 mostów, wiaduktów i przepustów. Kończą się także roboty przy budowie przystanków Łódź Arturówek i Ł
PRZECZYTAJW ramach prac remontowych na niemal 19-kilometrowym odcinku Grudziądz – Laskowice Pomorskie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zaplanowały wymianę 31 tysięcy podkładów, oczyszczanie i uzupełnienie tłuczn
PRZECZYTAJUłatwione i przyspieszone jest generowanie obszernych i szczegółowych raportów statystycznych, sprawozdawczych i analitycznych. Teraz wykorzystanie w pracy nawet kilkuset dokumentów zostało wielokrotn
PRZECZYTAJW czerwcu do eksploatacji zostały oddane szlaki Krzywizna – Byczyna oraz Byczyna – Kostów. Roboty były prowadzone w jednym torze, by utrzymać kursowanie pociągów. Łącznie wymieniono ponad 16 km torów
PRZECZYTAJERTMS to zintegrowany system zarządzania ruchem kolejowym, który docelowo ma działać na najważniejszych liniach kolejowych w Europie. W Polsce wdrażany jest m.in. na linii kolejowej E30 z Legnicy do B
PRZECZYTAJ