• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1876, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/piotrkow-trybunalski-przypomni-o-wiedence-3423

Piotrków Trybunalski przypomni o Wiedence

12.07.2017

poprawi się informacja. Monitoring zwiększy bezpieczeństwo na stacji. Odnowiona wiata lepiej ochroni podróżnych lecz zachowa historyczny kształt, z czasów Kolei Warszawsko – Wiedeńskiej. Obecnie trwają prace [...] zakończą się w grudniu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. konsekwentnie zwiększają standard obsługi podróżnych. Stacje i przystanki zmieniają się na całej sieci i na modernizowanych liniach m.in. Poznań – Wrocław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znow-pojedziemy-pociagiem-na-trasie-szczytno-pisz-4409

Znów pojedziemy pociągiem na trasie Szczytno – Pisz

18.10.2019

Pisz, Ruciane Nida, Jeruty, Spychowo, Świętajno są nowe perony. Zmodernizowane obiekty zaoferują podróżnym lepszą obsługę. Po przebudowie są wyższe, co ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Antypoślizgowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szykuja-sie-szybsze-i-wygodniejsze-podroze-pociagiem-z-poznania-do-pily-3655

Szykują się szybsze i wygodniejsze podróże pociągiem z Poznania do Piły

07.03.2018

dalekobieżny. Łączy ważne ośrodki północnej Wielkopolski oraz południe kraju m.in. z Kołobrzegiem. Dla podróżnych będą 4 nowe przystanki kolejowe: Poznań Podolany, Złotniki Grzybowe, Złotkowo oraz Bogdanowo.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-plk-w-porcie-w-szczecinie-przekroczyly-polmetek-5745

Prace PLK w porcie w Szczecinie przekroczyły półmetek

28.05.2021

przebudowa trzech wiaduktów i mostu kolejowego nad rzeką Parnicą. Prace dla podróżnych i portu w Świnoujście. Korzystną zmianą dla podróżnych będzie lepszy dostęp do pociągów na przystanku osobowym Świnoujście

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-szykuja-sprawniejsze-przejazdy-pociagow-na-poludniu-wielkopolski-7346

PLK szykują sprawniejsze przejazdy pociągów na południu Wielkopolski

25.08.2022

na zakres prac na jednotorowym odcinku, w porozumieniu z przewoźnikami, do czerwca 2023 r. dla podróżnych obowiązywać będzie zastępcza komunikacja autobusowa. Na zwiększenie możliwości trasy w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-przedluzyly-umowe-na-utrzymanie-sieci-trakcyjnej-9285

PLK SA przedłużyły umowę na utrzymanie sieci trakcyjnej

22.01.2024

przez zarządcę infrastruktury kolejowej, efektywność transportu kolejowego w Polsce oraz komfort podróżnych.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowane-na-wysokie-temperatury-3862

PLK przygotowane na wysokie temperatury

08.08.2018

Przez całą dobę działa też Centrum Wsparcia Klienta – jednostka dedykowana organizowaniu pomocy podróżnym w razie utrudnień w ruchu pociągów. Pomimo wzmożonych działań prewencyjnych, upały mogą mieć wpływ [...] ustawione są miski z wodą. Obsługa dworców będzie niezwłocznie reagować w sytuacjach, gdy któryś z podróżnych źle się poczuje lub zasłabnie. Załogi pociągów PKP Intercity i pracownicy ochrony zostali przeszkoleni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowane-na-wielkanocne-wyjazdy-3037

PLK przygotowane na wielkanocne wyjazdy

25.03.2016

szlaków kolejowych wykorzystane będą m.in. mobilne centra monitoringu i fotopułapki. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy SOK – 22 474 00 00. Szlaban na ryzyko Kierowcom przypominamy o wymogu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-na-swiateczne-wyjazdy-2968

PLK przygotowana na świąteczne wyjazdy

23.12.2015

ry dysponuje 125 odśnieżarkami, 12 kombajnami oraz 78 pługami odśnieżnymi. Nad bezpieczeństwem podróżnych i ochroną infrastruktury kolejowej podczas przewozowego szczytu będzie czuwać ponad 1400 funkc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-do-upalow-2832

PLK przygotowana do upałów

05.07.2015

dworcach pomocą podróżnym służą pracownicy centrów obsługi klienta PKP Intercity oraz pracownicy biur dworca. Pracownicy dworców będą niezwłocznie reagować w sytuacjach, gdy któryś z podróżnych źle się poczuje [...] dworcach, pasażerowie otrzymają napoje i poczęstunki. W razie awarii klimatyzacji w którymś z wagonów, podróżnym, w miarę możliwości, zostaną zaoferowane miejsca w klimatyzowanych częściach pociągu. Gdyby takich [...] całą dobę w Grupie PKP działa Centrum Wsparcia Klienta – jednostka dedykowana organizowaniu pomocy podróżnym w razie utrudnień w ruchu pociągów. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...178179180181182183184185186187Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1821 do 1830 z 1876.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook