Wyniki wyszukiwania
Linie Kolejowe S.A. podpisały 26 września z firmą Astaldi S.p.a. Wartość tej inwestycji przekracza 240 mln zł brutto. Zgodnie z umową, czas realizacji ma wynosić 18 miesięcy od momentu jej podpisania. Umowa
PRZECZYTAJJeszcze szybciej z Warszawy do Gdańska
09.01.2015
Kolejowych S.A. montowała urządzenia na linii E 65 Warszawa – Gdynia. Koszt inwestycji to ponad 26 mln zł brutto. Dodatkowa kontrola bezpieczeństwa ruchu Montaż urządzeń do zdalnego wykrywania awarii taboru
PRZECZYTAJNowe perony na trasie Siedlce – Terespol
28.11.2014
Podlaskim. Koszt współfinansowanego z unijnych środków drugiego etapu modernizacji tej linii to ponad 500 mln zł. Projekt zakłada modernizację lub rozbudowę na odcinku Siedlce – Terespol: 9 peronów, 4 wiaduktów
PRZECZYTAJ1,5 godziny krócej z Katowic do Poznania
11.09.2014
a pasażerowie będą mogli korzystać z unowocześnionych peronów. Wartość projektu wynosi ponad 339 mln złotych. Rewitalizacja trasy Kalety – Kluczbork jest prowadzona w ramach projektu „Polepszenie jakości
PRZECZYTAJelektroenergetyki oraz rewitalizację obiektów inżynieryjnych. Szacunkowy koszt wszystkich prac to ok. 134 mln zł. Inwestycja na szlaku Katowice - Gliwice w liczbach: - 63 km nowych torów, - 63 km wymienionej sieci
PRZECZYTAJsieci kolejowej ogłosi projekty na łączną kwotę ok. 11 mld zł. Pierwsza umowa o wartości blisko 300 mln zł na modernizację systemu sterowania ruchem na ostatniej części magistrali Poznań – Wrocław została
PRZECZYTAJWygodniejsze perony na Dolnym Śląsku
10.03.2015
na perony i na drugą stronę miasta. Będzie wyposażone w 3 windy. Modernizacja stacji kosztowała 42 mln zł. Dodatkowo wizerunek stacji poprawiła przeprowadzona przez PKP kompleksowa odnowa zabytkowego budynku
PRZECZYTAJo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. z Wrocławia. Wartość zadania, zgodnie z umową około 70,2 mln zł. Realizacja projektu nastąpi w latach 2010 – 2012. Modernizację finansuje Unia Europejska, w ramach
PRZECZYTAJInwestycje kolejowe - szanse i bariery
26.07.2007
budżetowych możliwa będzie modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina
PRZECZYTAJbudżetowych możliwa będzie modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina
PRZECZYTAJ