Wyniki wyszukiwania
w Starołęce to kolejny etap poprawy stanu trasy. Pociągi na trasie Kluczbork – Poznań będą mogły jechać z prędkością 120 km/h. Zwiększy to komfort jazdy na tym odcinku oraz poprawi bezpieczeństwo podróżujących
PRZECZYTAJFabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i
PRZECZYTAJmożliwości bezpośredniej przesiadki na dworcu Kraków Główny. Podróżni, którzy przyjadą na dworzec, aby jechać dalej, będą musieli przejść również odprawę w strefach buforowych. WSPARCIE INFORMACYJNE i POMOC
PRZECZYTAJna Podkarpaciu jest modernizacji linii E30 na odcinku Kraków – Rzeszów. Na tej trasie pociągi mogą jechać 160 km/h, czas przejazdu już skrócił się o ponad godzinę, a podróżni mogą korzystać z nowych, wy
PRZECZYTAJna tym docinku mają zakończyć się w grudniu 2015 r. Po modernizacji pociągi pasażerskie będą mogły jechać z maksymalną prędkością 160 km/godz., a towarowe do 120 km/godz. Zakres modernizacji: - 58 km linii
PRZECZYTAJmożliwości bezpośredniej przesiadki na dworcu Kraków Główny. Podróżni, którzy przyjadą na dworzec, aby jechać dalej, będą musieli przejść również odprawę w strefach buforowych. 5 ZASAD NA CZAS WYJAZDÓW Poniżej
PRZECZYTAJKraków – Wrocław – Zgorzelec. Linia ma także znaczenie lokalne i międzyregionalne. Pociągi będą mogły jechać do 160 km/h na odcinku do Krakowa Płaszowa, a „w mieście” od Krakowa Płaszowa do Krakowa Głównego
PRZECZYTAJPo zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jechać z prędkością do 160 km/h. Zwiększy się też przepustowość linii. Efektem będzie zwiększenie komfortu obsługi pasażerów, krótsze podróże oraz podniesienie
PRZECZYTAJwany tor przeznaczony będzie dla ruchu pociągów dalekobieżnych. Na tym odcinku składy będą mogły jechać z prędkością do 100 km/h. Tory „boczne” będą dla pociągów aglomeracyjnych i regionalnych. Takie
PRZECZYTAJstację Katowice Szopienice Północne. Efektywność kolejowego transportu wzrośnie, gdyż będą mogły jechać cięższe i dłuższe składy, do 750 metrów. Więcej towarów szybciej i sprawniej wyjedzie z Górnego Śląska
PRZECZYTAJ