• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy cela. Rezultatów: 194, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-pelnienie-nadzoru-nad-modernizacja-linii-krakow-rzeszow-podpisana-1415

Umowa na pełnienie nadzoru nad modernizacją linii Kraków – Rzeszów podpisana

01.09.2011

szacunkowa kwota dofinansowania z funduszów Unii Europejskiej wyniesie 2 181 018 096 PLN. Głównymi celami modernizacji linii kolejowej E30 / C-E 30 są: pobudzenie rozwoju gospodarczego regionu, poprawa jakości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opole-nysa-krotsza-podroz-i-dwa-nowe-przystanki-3445

Opole – Nysa, krótsza podróż i dwa nowe przystanki

12.08.2017

skróci się o ok. 40 min – z 1 h 35 min. do ok. 55 min. - Rewitalizacja trasy Nysa – Opole wpisuje się w cele inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., czyli poprawę ruchu kolejowego, podniesienie standardu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepsze-podroze-i-transport-ladunkow-na-slasku-3313

Coraz lepsze podróże i transport ładunków na Śląsku

06.03.2017

2017 r. Zadanie warte jest ponad 30 mln zł. Sprawny transport kolejowy na Śląsku Jednym z głównych celów zarządcy infrastruktury PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w nowej perspektywie finansowej 2014-2020

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linii-obwodowej-juz-widac-nowe-perony-3456

Na linii obwodowej już widać nowe perony

23.08.2017

Linie Kolejowe S.A. opracowują plan przemieszczenia schronu z ulicy Obozowej, aby przekazać go na cele muzealne. Będzie to skomplikowana operacja logistyczna wykonywana zgodnie z wytycznymi konserwatora

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niemal-polowa-linii-na-mazowszu-nie-zostanie-zawieszona-1949

Niemal połowa linii na Mazowszu nie zostanie zawieszona

28.05.2013

można w pełni wykorzystać na utrzymanie funkcjonujących linii w jak najlepszym stanie technicznym. Cele jakie podczas prac nad optymalizacją sieci postawił przed sobą zarządca infrastruktury były następujące:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-warszawa-radom-pierwsze-prace-modernizacyjne-1834

Linia Warszawa – Radom. Pierwsze prace modernizacyjne

25.01.2013

toru, planowana jest kolejnej perspektywie finansowania UE na lata 2014 – 2020. Jednym z głównych celów modernizacji trasy Warszawa – Radom jest podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-linii-radomskiej-854

Przygotowania do modernizacji linii radomskiej

17.08.2010

do celów projektowych niezbędnej do przeprowadzenia modernizacji linii nr 8 (tor nr 1 i 2) na odcinku Warszawa Okęcie – Kielce, łącznie z tymi stacjami”. Produktem umowy będą m.in. mapy do celów projektowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-linie-podmiejska-w-warszawie-ogloszony-2928

Przetarg na linię podmiejską w Warszawie ogłoszony

07.11.2015

Usprawnienie ruchu aglomeracyjnego m.in. w Warszawie to jeden z podstawowych celów inwestycji PLK na najbliższe lata. Postępowanie jest jednym z 7 projektów zgłoszonych przez PLK w ramach nowego, unijnego

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/wspolpraca-zarzadcow/wspolpraca-miedzynarodowa/sasiedni-zarzadcy/republika-litewska

Republika Litewska

między PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. a Koleje Litewskie S.A. (AB „Lietuvos gelezinkeliai”) . Dla celów określenia miejscowych warunków techniczno-eksploatacyjnych strony uzgodniły: 1. Miejscową Instrukcję

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/mapy

Mapy

obsługuje urządzeń mobilnych) Sprawdź: mapa.plk-sa.pl Mapy Zamieszczone mapy mogą być wykorzystywane do celów własnych (do użytku wewnętrznego). Wykorzystanie map w mediach wymaga umieszczenia źródła informacji [...] należy przekazać drogą e-mail na adres igk@plk-sa.pl . Wykorzystanie map do innych niż wyżej wymienione cele wymaga pisemnej zgody PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mapa linii kolejowych w Polsce zarządzanych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 171 do 180 z 194.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook