• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Warszaw. Rezultatów: 2280, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cmk-polmetek-intensywnych-prac-3433

CMK – półmetek intensywnych prac

26.07.2017

przez Centralną Magistralę Kolejową to gwarancja dobrych podróży nie tylko między głównymi miastami, Warszawą a Krakowem, Katowicami i Wrocławiem, ale też lepsze połączenia między regionami i mniejszymi ośrodkami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-stacja-przyjazna-podroznym-3103

Łódź Fabryczna – stacja przyjazna podróżnym

27.06.2016

Manufaktura. Dzięki tym zmianom Łódzka Kolej Aglomeracyjna będzie dążyć do stworzenia drugiego po Warszawie systemu kolei podziemnej z trzema stacjami w sercu miasta. Będziemy intensywnie wspierać PLK w szybkim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniejsza-kolej-dzieki-szkoleniom-na-nowoczesnym-symulatorze-2916

Bezpieczniejsza kolej dzięki szkoleniom na nowoczesnym symulatorze

26.10.2015

łączności – pierwszy tego typu sprzęt w Polsce. I choć znajdujemy się przy ul. Białostockiej 5 w Warszawie, to dzięki niemu przenosimy się do Mińska Mazowieckiego. Symulator wiernie odwzorowuje istniejące

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-o-wielkim-programie-inwestycyjnym-debata-na-targach-trako-2890

Grupa PKP o wielkim programie inwestycyjnym – debata na Targach TRAKO

23.09.2015

największe miasta; rozwój infrastruktury dla transportu aglomeracyjnego, nakierowanej na węzły kolejowe: Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Wrocław oraz transport towarowy, czyli usprawnienie głównych linii:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-kolei-to-priorytet-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-2090

Bezpieczeństwo na kolei to priorytet PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

11.12.2013

Train Control System). Europejski System Sterowania Pociągiem (ETCS) umożliwi skrócenie podróży z Warszawy do Krakowa i do Katowic. Wdrożenie systemu do eksploatacji jest jednym z najważniejszych działań

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-zakonczyly-pierwszy-etap-wyboru-wykonawcy-na-projekt-i-budowe-multimodalnego-dworca-lodz-fabryczna-757

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły pierwszy etap wyboru wykonawcy na projekt i budowę multimodalnego dworca Łódź Fabryczna

16.04.2010

Środowisko nr projektu: POIiŚ 7.1- 24.2 (lista projektów indywidualnych) „Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

200 milionów złotych. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-dworca-lodz-fabryczna-1807

Budowa dworca Łódź Fabryczna

18.12.2012

końca lutego 2015 roku. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-helskiego-korytarza-kolejowego-otwarcie-ofert-w-ramach-rpo-wojewodztwa-pomorskiego-1255

"Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Helskiego korytarza kolejowego" - otwarcie ofert w ramach RPO Województwa Pomorskiego

13.04.2011

Infrastruktury Sp. z o.o. (Partner) na kwotę 161 830 747,48 zł brutto. 9. Oferta Nr 9: Mostostal Warszawa S.A. (Lider) Acciona Infraestructuras S.A. (Partner) TOR-KAR-SSON Sp. z o.o. (Partner) na kwotę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gsm-r-w-polsce-staje-sie-faktem-1241

GSM-R w Polsce staje się faktem

06.04.2011

ramach projektu powstanie centralna część systemu składająca się z dwóch jednostek: podstawowej w Warszawie i rezerwowej w Poznaniu (z uwagi na konieczność zapewnienia wyższego poziomu bezpieczeństwa niż

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...13141516171819202122...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 171 do 180 z 2280.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook