Wyniki wyszukiwania
stacji Psary dotarł pierwszy pociąg ratunkowy z Sosnowca, kolejny przybył do Kozłowa o 4:10. O godzinie 3:22 lokomotywa z pociągu ratunkowego z Psar dotarła na miejsce katastrofy w celu odholowania ocalałych
PRZECZYTAJO godzinie 3:22 lokomotywa z pociągu ratunkowego z Psar dotarła na miejsce katastrofy w celu odholowania ocalałych wagonów. Ustalono już zastępczy rozkład jazdy przewidujący objazd pociągów do Krakowa
PRZECZYTAJCentrali PKP PLK S.A. 2) Piotr Małek – Zastępca Dyrektora Zakładu Linii Kolejowych w Skarżysku-Kamiennej 3) Kazimierz Szadkowski- Dyrektor Projektu Biura Dróg Kolejowych Centrali PKP PLK S.A. 4) Teresa Jaczewska
PRZECZYTAJ90 PLN brutto . 2. LEONHARD-Weiss GmbH& Co KG Wrocław, - oferta na kwotę 21.706.056,00 PLN brutto . 3. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. Warszawa - oferta na kwotę 18.860.323,34 PLN brutto
PRZECZYTAJCelem spotkania było przedstawienie wyników dotychczasowych prac zrealizowanych w ramach Studium Wykonalności dla „Modernizacji linii E65 Południe, odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwar
PRZECZYTAJCelem spotkania jest przedstawienie wyników dotychczasowych prac zrealizowanych w ramach Studium Wykonalności dla „Modernizacji linii E65 Południe, odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwar
PRZECZYTAJ133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg
PRZECZYTAJARCADIS Profil Sp. z o.o. Warszawa. Koszt całkowity przygotowania dokumentacji przedprojektowej wyniósł 3 216 000 euro netto i w 85% będzie sfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Funduszu Spójności), pozostałe
PRZECZYTAJ133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg [...] Krzeszowice (kontrakt nr 2) oraz Krzeszowice – Kraków Mydlniki – Kraków Główny Towarowy (kontrakt nr 3). Umowy z nimi zostały podpisane nieco później – 21 grudnia 2010 roku. Jakby niezależnie do tego konsorcja
PRZECZYTAJW dniu 3 września 2010 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Szczecinie ogłosił kolejny przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego
PRZECZYTAJ