• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/standardy-techniczne

Standardy techniczne

Vmax ≤ 250 km/h – TOM III – KOLEJOWE OBIEKTY INŻYNIERYJNE POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych do prędkości Vmax ≤ 250 km/h - TOM IV [...] techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych do prędkości Vmax ≤ 200 km/h (dla taboru konwencjonalnego) / 250 km/h (dla taboru z wychylnym pudłem) Wersja 1.1 POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 12 MB [...] ≤ 250 km/h – TOM I - DROGA SZYNOWA – Załącznik ST-T1-A8 „Konstrukcja nawierzchni kolejowej” - wchodzi w życie z dniem 21.03.2023 r. - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Szczegółowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-kolejowe-w-jeleniej-gorze-3701

Nowe przystanki kolejowe w Jeleniej Górze

16.04.2018

informacji zawartych w takiej publikacji” Szczegółowe informacje: Jelenia Góra Zabobrze – lokalizacja (km -2,155 LK 311) – Dwa nowo projektowane perony o długości użytkowej 150 metrów i wysokości 0,76 m. Wyposażone [...] peronów: chodnik od ul. Grunwaldzkiej oraz od ul. Paderewskiego. Jelenia Góra Przemysłowa – lokalizacja (km2,852 LK 311) – Nowy peron o długości użytkowej 150 metrów i wysokości 0,76 m. Wyposażony w elementy [...] będą też przystanki Jelenia Góra Cieplice i stacja Jelenia Góra Sobieszów. Obiekty znajdują się na 13 km odcinku linii w obrębie miasta. Ich gęstość sprzyja rozwojowi systemu kolei aglomeracyjnej. Nowe przystanki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-kolejowego-mostu-gdanskiego-na-polmetku-4165

Przebudowa kolejowego Mostu Gdańskiego na półmetku

01.04.2019

nitka będzie dostosowana do przejazdu pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, a składów towarowych z prędkością 100 km/h. Zwiększy się przepustowość linii obwodowej. Inwestycja za ponad 75 mln zł [...] kolejowego nad Wisłą. Od listopada zeszłego roku rozebrano 9 stalowych konstrukcji o łącznej wadze prawie 2 tysięcy ton. Do tej operacji wykorzystywano specjalistyczne, ciężkie dźwigi, które na barkach zdejmowały [...] umieszczane na specjalnych konstrukcjach, dzięki którym są transportowane na praską stronę mostu. Obecnie 2 z 9 przęseł są już gotowe i wykonawca przygotowuje się do osadzenia ich na filarach. Prace przy przebudowie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-mniej-niz-3-godziny-z-warszawy-do-trojmiasta-2555

W mniej niż 3 godziny z Warszawy do Trójmiasta

28.07.2014

jej od nowa. Pociągi przyśpieszą, początkowo do 160 km/h, a docelowo do 200 km/h. Będzie to możliwe między innymi dzięki kompleksowej przebudowie 842 km torów, montażowi 820 rozjazdów i budowie 600 mostów [...] ułożenia ok. 15 km torów, prowadzone są w okolicach Malborka i Iławy i na stacji Gdańsk Wrzeszcz. Na pozostałych odcinkach trasy pociągi jeżdżą po dwóch nowych torach z prędkością do 160 km/h. Lepsza obsługa [...] w 2015 roku, na odcinku ok. 200 km system przekazujący drogą radiową sygnały z semaforów do kabiny prowadzącego pociąg, pozwoli na bezpieczną jazdę z prędkością do 200 km/h. Część zadań maszynisty będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pomorze-stawia-na-kolej-ogloszono-przetarg-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-1191

Pomorze stawia na kolej – ogłoszono przetarg w ramach regionalnego programu operacyjnego

17.02.2011

wymiana nawierzchni kolejowej na długości 10,8 km, kompleksowa naprawa bieżąca z wymianą podkładów – 23,3 km, kompleksowa naprawa bieżąca na łącznej długości 24,1 km, lokalne wzmocnienia podtorza, korekta łuków [...] szynowymi są jednakowe i wynoszą od 60 ÷ 80 km/h. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h, (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów [...] peronów wraz z ustawieniem wiat i wymianą oświetlenia; modernizacja 5 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktów kolejowych i 3 mostów; modernizacja urządzeń sterowania ruchem kolejowym; modernizacja urządzeń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepszy-dostep-do-kolei-i-szybsze-podroze-ze-skarzyska-kamiennej-w-kierunku-kielc-10136

Lepszy dostęp do kolei i szybsze podróże ze Skarżyska-Kamiennej w kierunku Kielc

18.10.2024

nna - Łączna (od km 142,820 do km 161,810)" oraz „Opracowanie projektu wykonawczego i wykonanie robót budowlanych - odcinek LOT-A1-2 Łączna (bez stacji) - Tumlin, (od km 161,810 do km 175,001)” to część [...] będą mogły poruszać się tym fragmentem linii kolejowej nr 8 z prędkością 120 km/h, a pociągi towarowe z prędkością 100 km/h. Dzięki budowie dodatkowych torów stacyjnych w Zagnańsku, Suchedniowie i Łącznej [...] wyposażone w windy, a w Łącznej powstanie nowa kładka dla pieszych. Projekt przewiduje wymianę przeszło 62 km torów, wymianę sieci trakcyjnej i instalację nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Zwiększymy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-26-mld-zl-na-lepszy-dostep-kolei-do-portow-w-gdansku-i-gdyni-4274

Ponad 2,6 mld zł na lepszy dostęp kolei do portów w Gdańsku i Gdyni

24.06.2019

lokalnego centrum sterowania. Przebudowa obejmie 13 km dróg. Zmodernizowane zostaną 2 przejazdy kolejowo - drogowe. Komunikację kolejowa ułatwi m.in. budowa 2 wiaduktów kolejowych i przebudowa mostu. Inwestycje [...] projektu „Poprawa infrastruktury kolejowego dostępu do portu Gdańsk” przebudowanych zostanie ponad 70 km torów, 13 przejazdów kolejowo – drogowych i przejść dla pieszych oraz wymienionych 221 rozjazdów. Na [...] Intercor Sp. z o.o., Torpol S.A. WARTOŚĆ: 932 392 264,85 zł brutto (758 040 650,41 zł netto). KONTRAKT NR 2 - Roboty budowlane na linii 227/249 i stacji Gdańsk Zaspa Towarowa oraz linii 722 w ramach projektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzieki-kolei-plus-mieszkancy-lubelszczyzny-zyskaja-lepszy-dostep-do-kolei-7679

Dzięki Kolei Plus mieszkańcy Lubelszczyzny zyskają lepszy dostęp do kolei

08.11.2022

315 km, 14 projektów dot. odbudowy lub rozbudowy linii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii [...] Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się [...] inwestycji o szacowanej wartości ok. 906 mln zł planowana jest budowa 18 km linii kolejowej Szastarka – Janów Lubelski oraz ok. 12 km jednotorowej linii kolejowej do Kraśnika Fabrycznego wraz z łącznicą Kraśnik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzieki-kolei-plus-pociagi-po-ponad-30-latach-wroca-do-lubska-8026

Dzięki Kolei Plus pociągi po ponad 30 latach wrócą do Lubska

22.02.2023

315 km, 14 projektów dot. odbudowy lub rozbudowy linii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii [...] Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się [...] regionu zyska dogodną możliwość podróży koleją. Przebudowany na ok. 18 km odcinku tor pozwoli na przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h. Dzięki planowanej budowie tzw. „mijanki” w Letnicy trasa zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-lubuskim-na-dobrych-torach-10303

Kolej w Lubuskim na dobrych torach

11.12.2024

lepszego nadzoru nad ruchem pociągów modernizujemy urządzenia systemu sterowania i wymieniamy ok. 2km torów w Rokitnie. Podniesie to poziom bezpieczeństwa, a także umożliwi przejazdy większej liczby składów [...] Poznań) i Szczecina, na których najszybsze pociągi pojadą od poł. grudnia br. w – odpowiednio – 4:38 h i 2:11 h, a więc o kilkanaście minut krócej niż obecnie. Dla komfortowych podróży i lepszego dostępu do [...] kolejową. Płynny, bezpieczny ruch, zapewni postępująca wymiana toru i podkładów na łącznie ok. 21 km odcinku linii Zielona Góra – Żary. Aby zminimalizować niezbędne zmiany w ruchu na jednotorowej trasie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...13141516171819202122...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 171 do 180 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook