Wyniki wyszukiwania
została sieć trakcyjna na jednym torze. Efektem prac są szybsze i sprawniejsze przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h. W 2016 r. zakończony został pierwszy etap przebudowy Radzice – Radom na odcinkach Radom
PRZECZYTAJna stacjach i przystankach oraz możliwość szybszej jazdy pociągów. Po zakończeniu prac wzrośnie prędkość pociągów pasażerskich z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków, Piastów
PRZECZYTAJrelacji Gutkowo – Braniewo: obecny czas jazdy: 1h 49 min ; docelowy czas jazdy przy maksymalnej prędkości 120 km/h: ok 1h 18 min ; w relacji Białystok – Ełk – Suwałki do ok. 1h 29 min . Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJprzepustów). Po zakończeniu prac w grudniu 2019 roku pociągi towarowe pojadą dwukrotnie szybciej z prędkością 40 km/h (obecnie jest 20km/h). Sprawniejszy przewóz towarów na wschód Prace PLK zaplanowane na
PRZECZYTAJprzejazd składów wiozących cięższe niż dotychczas ładunki, a nowe tory i rozjazdy na zwiększenie prędkości pociągów. Umowę z wykonawcą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały 6 czerwca br. Prace rozpoczną
PRZECZYTAJwany tor i odnowione obiekty pozwoliły na likwidację ograniczeń prędkości. Pociągi mogą pokonywać ten górski odcinek linii z prędkością do 100 km/h. Koszt robót wynosi 51 mln zł (brutto). Prace zakończą
PRZECZYTAJWągrowiec o dł. 52 km. Podróż między tymi stacjami skróciła się o pół godziny, a pociągi mogą rozwijać prędkość do 120 km/h. Całkowita wartość projektu wyniosła 26 732 785,00 zł. Kwota dofinansowania ze środków
PRZECZYTAJczasu przejazdu pomiędzy Warszawą a Białymstokiem nastąpi dzięki przebudowie linii i podniesieniu prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h a towarowych do 120 km/h. Dzięki budowie drugiego toru na odcinku [...] lokalne centrum sterowania ruchem w Małkini. Urządzenia będą dostosowanie do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h oraz do współpracy z Europejskim System Zarządzania Ruchem Kolejowym –ERTMS/ETCS. Zmo
PRZECZYTAJpociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej [...] dwie fazy: Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę
PRZECZYTAJ