• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1922, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-w-woj-mazowieckim-na-trasie-radom-radzice-3573

Szybciej koleją w woj. mazowieckim na trasie Radom - Radzice

27.12.2017

została sieć trakcyjna na jednym torze. Efektem prac są szybsze i sprawniejsze przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h. W 2016 r. zakończony został pierwszy etap przebudowy Radzice – Radom na odcinkach Radom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/predkosc-powyzej-160-km-h-film-edukacyjny-2215

Prędkość powyżej 160 km/h - film edukacyjny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-do-modernizacji-linii-warszawa-wlochy-grodzisk-mazowiecki-2976

PLK przygotowana do modernizacji linii Warszawa Włochy - Grodzisk Mazowiecki

03.11.2015

na stacjach i przystankach oraz możliwość szybszej jazdy pociągów. Po zakończeniu prac wzrośnie prędkość pociągów pasażerskich z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków, Piastów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wraca-na-warmie-i-mazury-konsultacje-krajowego-programu-kolejowego-3136

Kolej wraca na Warmię i Mazury - konsultacje Krajowego Programu Kolejowego

26.07.2016

relacji Gutkowo – Braniewo: obecny czas jazdy: 1h 49 min ; docelowy czas jazdy przy maksymalnej prędkości 120 km/h: ok 1h 18 min ; w relacji Białystok – Ełk – Suwałki do ok. 1h 29 min . Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-100-mln-zl-na-inwestycje-na-przejsciu-granicznym-medyka-mosciska-ii-3118

PLK - 100 mln zł na inwestycje na przejściu granicznym Medyka – Mościska II

15.07.2016

przepustów). Po zakończeniu prac w grudniu 2019 roku pociągi towarowe pojadą dwukrotnie szybciej z prędkością 40 km/h (obecnie jest 20km/h). Sprawniejszy przewóz towarów na wschód Prace PLK zaplanowane na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-mostu-w-kluczborku-usprawni-przewozy-slask-wielkopolska-3091

Modernizacja mostu w Kluczborku usprawni przewozy Śląsk - Wielkopolska

10.06.2016

przejazd składów wiozących cięższe niż dotychczas ładunki, a nowe tory i rozjazdy na zwiększenie prędkości pociągów. Umowę z wykonawcą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały 6 czerwca br. Prace rozpoczną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-do-pociagow-nie-tylko-na-wszystkich-swietych-3219

Wygodniej do pociągów - nie tylko na Wszystkich Świętych

31.10.2016

wany tor i odnowione obiekty pozwoliły na likwidację ograniczeń prędkości. Pociągi mogą pokonywać ten górski odcinek linii z prędkością do 100 km/h. Koszt robót wynosi 51 mln zł (brutto). Prace zakończą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-komfort-podrozy-na-trasie-poznan-wschod-wagrowiec-2868

Wyższy komfort podróży na trasie Poznań Wschód - Wągrowiec

28.08.2015

Wągrowiec o dł. 52 km. Podróż między tymi stacjami skróciła się o pół godziny, a pociągi mogą rozwijać prędkość do 120 km/h. Całkowita wartość projektu wyniosła 26 732 785,00 zł. Kwota dofinansowania ze środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-kolejny-etap-modernizacji-sadowne-czyzew-2964

Rail Baltica - kolejny etap modernizacji: Sadowne - Czyżew

19.12.2015

czasu przejazdu pomiędzy Warszawą a Białymstokiem nastąpi dzięki przebudowie linii i podniesieniu prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h a towarowych do 120 km/h. Dzięki budowie drugiego toru na odcinku [...] lokalne centrum sterowania ruchem w Małkini. Urządzenia będą dostosowanie do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h oraz do współpracy z Europejskim System Zarządzania Ruchem Kolejowym –ERTMS/ETCS. Zmo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-milionow-zlotych-dla-bombardier-transportation-za-kontrakt-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-linie-wroclaw-poznan-1305

100 milionów złotych dla Bombardier Transportation za kontrakt na urządzenia sygnalizacyjne na linię Wrocław - Poznań

24.05.2011

pociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej [...] dwie fazy: Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...173174175176177178179180181182...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1771 do 1780 z 1922.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook