Wyniki wyszukiwania
dostęp do kolei w Lublinie zapewnia nowo wybudowany przystanek Lublin Zachodni. Zwiększyło się bezpieczeństwo za sprawą budowy 11 i modernizacji 4 przejść podziemnych. Prace o wartości 3,5 mld zł, prowadzane
PRZECZYTAJwojewództwie pomorskim. Poprawi się komfort obsługi pasażerów na 18 przystankach i stacjach. Wzrost bezpieczeństwa zapewni wymiana urządzeń sterowania ruchem kolejowym, przebudowa 52 przejazdów kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJmożliwościach ruchowych dostęp do pociągów ułatwią windy. W miejscowości znacząco zwiększy się poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. W miejscu przejazdu budowany jest wiadukt kolejowy. Aktualnie powstaje
PRZECZYTAJChybie – Sumina. Wyremontowano 81 obiektów inżynieryjnych, w tym mosty, wiadukty i przepusty. O bezpieczeństwo w ruchu kolejowym zadbają dyżurni pracujący w 9 odnowionych nastawniach. Bezpieczniej będzie
PRZECZYTAJurządzenia sterowania ruchem kolejowym oraz 3 przejazdy kolejowo-drogowe, co wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa przewozu podróżnych i ładunków. Prace swoim zakresem obejmą też 23 obiekty inżynieryjne (mosty
PRZECZYTAJpodróże będą możliwe dzięki wymianie i remontowi urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym zwiększy również przebudowa 14 przejazdów kolejowo-drogowych. Realizacja
PRZECZYTAJpochylnie, odpowiednie oznakowania i ścieżki naprowadzające. Inwestycje PLK, podnoszą poziom bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych. Od 9 grudnia bezpieczniej będzie na 7 skrzyżowaniach dróg
PRZECZYTAJ„Prace na linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów”. Sprawniejsza jazda pociągów, wyższy poziom bezpieczeństwa i komfort podróżowania są także efektem wcześniejszych inwestycji zarządcy infrastruktury kolejowej
PRZECZYTAJprac będzie lepsza przepustowość linii, co wpłynie na poprawę oferty przewozowej i wyższy poziom bezpieczeństwa podróży. Obecnie, przed modernizacją, dopuszczalna prędkość pociągów na tym odcinku to 160 km/h
PRZECZYTAJTowary jadą nowym mostem nad Wieprzem
30.06.2018
ne zostanie 150 km torów i sieci trakcyjnej. Ważnym efektem inwestycji będzie wzrost poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Wymienione zostaną 383 rozjazdy oraz urządzenia sterowania. Na 42 na przejazdach
PRZECZYTAJ