• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1949, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-pilawa-zwiekszy-komfort-obslugi-podroznych-3598

Przebudowa stacji Pilawa zwiększy komfort obsługi podróżnych

22.01.2018

Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I (POIiŚ 5.1-11.1)”. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł. KORZYŚCI Z REALIZACJI

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-plaszow-stacja-bedzie-komfortowa-5517

Kraków Płaszów – stacja będzie komfortowa

23.03.2021

Na stacji Kraków Płaszów podróżni korzystają z peronów nr 1 i nr 3. Przebudowywany jest peron nr 2. Widać budowę nowego dodatkowego peronu nr 4. Wykonawca powiększa przejście podziemne. Prace obejmują [...] stronie stacji. Pracuje tam ciężki sprzęt, który wzmacnia teren. Maszyny muszą wbić w ziemię niemal 3 tys. betonowych pali, każdy o długości do 5 metrów. Dodatkowe roboty zapewnią lepsze warunki przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komfortowy-przystanek-w-miedzyzdrojach-3300

Komfortowy przystanek w Międzyzdrojach

21.02.2017

7 mln zł. Modernizacja peronów na przystanku Międzyzdroje to kontynuacja prac z 2016 roku za ok. 4,3 mln zł. Przebudowano i dostosowano do obsługi osób niepełnosprawnych przejście pod torami. Powstały

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-pol-miliarda-zl-na-szybsze-i-komfortowe-podroze-po-warmii-i-mazurach-3267

Ponad pół miliarda zł na szybsze i komfortowe podróże po Warmii i Mazurach

31.12.2016

Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Prace na linii kolejowej nr 219 na odcinku Szczytno - Ełk" 3)Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Prace na linii kolejowej nr 216 na odcinku Działdowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/legnica-komfortowe-perony-i-windy-dla-podroznych-3393

Legnica – komfortowe perony i windy dla podróżnych

02.06.2017

architektoniczne. 4 windy zapewnią osobom niepełnosprawnym i z większym bagażem dostęp na perony nr 2, 3, 4 i 5. Zmienione perony z nową nawierzchnią ułatwią wsiadanie do pociągów. Będą wyposażone w nowe ławki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-tarcza-tbm-montowana-w-komorze-startowej-5193

Łódź. Tarcza TBM montowana w komorze startowej

02.12.2020

Stolarskiej/Odolanowskiej duża maszyna TBM rozpocznie budowę dwutorowego tunelu o długości prawie 3 km i średnicy zewnętrznej 12,7 m w kierunku dworca Łódź Fabryczna. Rozpoczęcie drążenia zaplanowano

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwock-wygodniejsze-perony-sprawniejsza-komunikacja-4319

Otwock wygodniejsze perony, sprawniejsza komunikacja

06.08.2019

torów i urządzeń sterowania w Otwocku to istotny zakres inwestycji Warszawa – Lublin wartej ponad 3,5 mld zł. Dla pasażerów efektem staje się lepszy dostęp do pociągów, a będą szybsze i bezpieczniejsze [...] Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koniec-z-wykluczeniem-komunikacyjnym-warmii-i-mazur-3270

Koniec z wykluczeniem komunikacyjnym Warmii i Mazur

09.01.2017

Program Kolejowy w województwie warmińsko - mazurskim przewiduje 7 projektów o łącznej wartości ponad 2,3 mld zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komunikat-prasowy-151

Komunikat prasowy

31.10.2006

w Warszawie Sp. z o.o. na zaprojektowanie i wykonanie przebudowy obiektów inżynieryjnych – na linii nr 3, 273 i 353 oraz wymianę podtorza wraz z wymianą nawierzchni torowej na linii nr 273. W dniu 26.06.2006

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komunikat-prasowy-przebudowa-mostu-na-rzece-rokitnicy-330

Komunikat prasowy-przebudowa mostu na rzece Rokitnicy

28.03.2008

niezbędnego przy takim zakresie prac. Organizacja ruchu pociągów podmiejskich w czasie zamknięcia od 3 kwietnia do 12 maja 2008 r. zakłada: odwołanie czterech pociągów w całej relacji-dwóch z Warszawy Wschodniej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...168169170171172173174175176177...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1721 do 1730 z 1949.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook