• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2359, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-krakowa-do-niepolomic-dzieki-programowi-kolej-plus-9110

Pociągiem z Krakowa do Niepołomic dzięki programowi Kolej Plus

11.12.2023

Umowa za 4,6 mln zł netto, podpisana przez PLK SA z konsorcjum firm w składzie: Infra – Centrum Doradztwa Sp. z o.o. i Infra–Projekt Sp. z o.o. zakłada przygotowanie dokumentacji projektowej, przeprowadzenie [...] centrum Krakowa zajmie ok. 30 minut. Koszt budowy nowego toru o długości 6 km oszacowano na przeszło 320 mln zł. Firmowany przez Ministerstwo Infrastruktury program Kolej + jest wart 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld [...] ch połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ludzi zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Więcej na dedykowanej stronie https://www.plk-sa.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-na-mazowszu-dzieki-programowi-przystankowemu-9279

Nowe przystanki na Mazowszu dzięki Programowi Przystankowemu

19.01.2024

kierunku Radomia, Skarżyska-Kamiennej, Dęblina, Szydłowca. Wartość realizacji zadania to prawie 4,5 mln zł netto Nowy przystanek w Kosowie został zbudowany pomiędzy ulicą Radomską i ulicą Krychnowicką, na [...] Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem, w pobliżu przystanku Kończyce Radomskie. Wartość zadania to ponad 5,7 mln zł. Podróżnym z powiatu płońskiego udostępniony został przystanek Koziebrody w nowej lokalizacji (linia [...] Kierowcy już przejeżdżają przez tory sprawniej dzięki nowej nawierzchni. Koszt wszystkich prac wyniesie 3 mln zł netto. W październiku 2023 r. w Józefinie między Warszawą a Mińskiem Mazowieckim (lk2), PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-pociagow-towarowych-na-trasie-lublin-glowny-stalowa-wola-dzieki-elektryfikacji-toru-w-krasniku-9988

Więcej pociągów towarowych na trasie Lublin Główny – Stalowa Wola dzięki elektryfikacji toru w Kraśniku

12.08.2024

W Kraśniku są cztery tory. Trzy z nich zelektryfikowaliśmy w 2020 roku, a po czwartym, zmodernizowanym w 2018 roku, jeżdżą na razie tylko pociągi spalinowe. Zmieni się to od 2025 roku, planujemy bowie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-lepsze-podroze-pociagiem-w-dabrowie-gorniczej-8553

Kolej+. Lepsze podróże pociągiem w Dąbrowie Górniczej

13.07.2023

budowę w latach 2027 – 2029. Szacowana wartość całego zadania (prace projektowe i budowlane) to 116 mln zł. Przetarg jest ważnym krokiem do realizacji zadań z Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-pociagiem-w-dabrowie-gorniczej-podpisanie-umowy-z-programu-kolej-9179

Lepsze podróże pociągiem w Dąbrowie Górniczej. Podpisanie umowy z Programu Kolej+

29.12.2023

zadania to 6 mln zł netto. Prace projektowe będą realizowane w latach 2024 – 2026. Budowę przewidziano na lata 2027 – 2029. Szacowana wartość całej inwestycji (prace projektowe i budowlane) to 116 mln zł. Na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dabrowa-gornicza-golonog-plk-szykuja-lepsze-warunki-podrozy-6356

Dąbrowa Górnicza Gołonóg – PLK szykują lepsze warunki podróży

09.11.2021

skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”. Wartość inwestycji to ok. 55 mln zł netto, w tym udział PLK to ponad 26 mln zł netto. Projekt ubiega się o dofinansowanie z unijnego Programu Operacyjnego [...] bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”. Zadanie ma wartość ponad 300 mln zł i obejmuje budowę 25 wiaduktów w całej Polsce, w tym 12 wiaduktów kolejowych, 10 wiaduktów drogowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-modernizacje-ukladu-torowego-wraz-z-urzadzeniami-sterowania-ruchem-kolejowym-na-stacji-dabrowa-gornicza-1606

Otwarto oferty na modernizację układu torowego wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym na stacji Dąbrowa Górnicza

13.03.2012

torach ograniczenie wynosi 40 km/h. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 14 mln 760 tys. złotych. Oferty na realizację tego zadania złożyło 4 wykonawców: Zakres inwestycji obejmuje:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowieckie-nowe-przystanki-kolejowe-w-groszowicach-i-dabrowce-zablotniej-6554

Mazowieckie: nowe przystanki kolejowe w Groszowicach i Dąbrówce Zabłotniej

30.12.2021

Wykonawcą prac jest Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych DIAG – MOST z Warszawy. Inwestycja o wartości 8 mln zł netto ma zakończyć się w 2022 roku. Rządowy Program dla lepszej komunikacji kolejowej Celem prz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-w-dabrowce-zablotniej-ulatwi-podroze-na-mazowszu-7298

Nowy przystanek w Dąbrówce Zabłotniej ułatwi podróże na Mazowszu

10.08.2022

Wykonawcą jest Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych DIAG – MOST z Warszawy. Inwestycja o wartości ok. 4 mln zł netto realizowana jest z Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-znow-laczy-mielec-i-debice-6074

Kolej znów łączy Mielec i Dębicę

01.09.2021

na całej trasie z Mielca do Dębicy. Prace na odcinku Mielec – Dębica, są częścią umów PLK za 224,5 mln zł netto. Kolejne inwestycje PLK zapewnią wznowienie połączeń z Mielca do Padwi Reaktywowanie przewozów [...] do zwiększenia mobilności i poziomu życia mieszkańców. W realizacji są przetargi szacowane na 170 mln zł, obejmujące m.in. rewitalizację 18 km odcinka Mielec – Padew. W zakresie jest całkowita przebudowa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...166167168169170171172173174175...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1701 do 1710 z 2359.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook