• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy składać. Rezultatów: 227, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/o-pkp-polskich-liniach-kolejowych-sa/struktura-spolki

Struktura Spółki

Struktura organizacyjna Spółki Centrala Spółki składa się z wyspecjalizowanych komórek, stanowiących merytoryczne wsparcie dla Zarządu Spółki. To tu tworzą się wszystkie plany i strategie dotyczące wszystkich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-mostow-na-trasie-z-wroclawia-do-jeleniej-gory-2341

Modernizacja mostów na trasie z Wrocławia do Jeleniej Góry

03.04.2014

Ponad pięćdziesięciometrowa przeprawa nad Suchodołem jest najdłuższą z trzech modernizowanych i składa się z trzech żelbetowych konstrukcji ramowych. Nad Bystrzycą trwają prace przy betonowaniu przyczółka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-remontuje-kolejowy-most-zwodzony-na-regalicy-w-szczecinie-2806

PLK remontuje kolejowy most zwodzony na Regalicy w Szczecinie

29.05.2015

pozostałym okresie, kursowanie statków będzie możliwe wg ustalonego harmonogramu. Most na Regalicy Składa się z pięciu przęseł. Jedno z nich jest przęsłem zwodzonym (podnoszonym). Całkowita długość mostu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-przebudowe-wiaduktu-na-linii-katowice-ligota-nedza-na-odcinku-leszczyny-rybnik-1580

Przetarg na przebudowę wiaduktu na linii Katowice Ligota - Nędza na odcinku Leszczyny – Rybnik

14.02.2012

Kolejowe S.A. Przewiduje się zakończenie tej inwestycji do dnia 30 listopada 2012 roku. Oferty można składać do dnia 01.03.2012r. do godz. 12.00 w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-nieograniczony-na-wykonanie-rewitalizacji-infrastruktury-kolejowej-na-linii-nr-131-szlak-chociw-laski-kozuby-realizowanej-w-ramach-programu-rzeczowo-finansowego-wykorzystania-srodkow-funduszu-kolejowego-w-2012-roku-1567

Przetarg nieograniczony na wykonanie rewitalizacji infrastruktury kolejowej na linii nr 131, szlak Chociw Łaski – Kozuby realizowanej w ramach „Programu rzeczowo – finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2012 roku”

02.02.2012

24 000 000,00 PLN netto. Planowany termin zakończenia inwestycji – 30 listopada 2012 roku. Oferty można składać do dnia 09.03 2012 r . do godz 12:00 w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/boleslawiecki-wiadukt-wystawa-w-legnicy-649

Bolesławiecki wiadukt - wystawa w Legnicy

23.10.2009

mostu ukazują także reprodukcjach starych pocztówek. Most jest dziełem Fryderyka Engelhardta Gansela. Składa się z 35 półkolistych przęseł ma 490 m długości, 8 m szerokości i 26 m wysokości. W ramach Modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-rail-baltica-plk-wybuduja-nowy-wiadukt-w-kobylce-5562

Bezpieczniej na Rail Baltica: PLK wybudują nowy wiadukt w Kobyłce

06.04.2021

Kobyłce współfinansowana jest ze środków unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Wykonawcy mogą składać oferty do 12 maja. Realizacja robót w formule „buduj” przewidziana jest w terminie 12-16 miesięcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/barki-i-dzwigi-na-budowie-mostu-gdanskiego-4102

Barki i dźwigi na budowie Mostu Gdańskiego

14.02.2019

około 14 dni. Następnie, po kolei, montowane będą kolejne przęsła i dosuwane do siebie. Cały most składa się łącznie z 9 przęseł. 7 z nich waży po 250 ton każde, a 2 skrajne po 60 ton. Wzmacniane są filary

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-plk-z-nagroda-marszalka-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego-3102

Inwestycje PLK z nagrodą Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego

25.06.2016

zaangażowanie oraz zgodną i efektywną współpracę partnerów projektu. Integracja transportowa miast składała się z sześciu niezależnych przedsięwzięć, których łączna wartość wyniosła ponad miliard złotych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-z-poznania-do-wroclawia-jada-nowym-mostem-nad-odra-2152

Pociągi z Poznania do Wrocławia jadą nowym mostem nad Odrą

14.01.2014

nad Odrą położony jest na odcinku między stacjami Wrocław Popowice i Wrocław Osobowice. Przeprawa składa się z dwóch równoległych obiektów mostowych (wschodniego i zachodniego). Wczoraj zakończyła się

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...12131415161718192021...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 161 do 170 z 227.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook