Wyniki wyszukiwania
2 mln zł netto). Konsorcjum firm z liderem IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o. przygotuje studium wykonalności dla budowy dodatkowych torów na trasie z Kutna do Łącka wraz z budową towarowej
PRZECZYTAJdostawy zakończą się w styczniu. Następnie elementy będą montowane w komorze startowej. Tarcza TBM przygotuje 4 tunele jednotorowe w kierunku Łodzi Kaliskiej i Łodzi Żabieńca, o łącznej długości 4,5 km. W
PRZECZYTAJczemu w połączeniach przewoźnicy mogą wykorzystywać nowoczesne, ekologiczne pojazdy i tym samym przygotować lepszej ofertę dla podróżnych. Mieszkańcy zyskają lepszy dostęp do kolei dzięki budowie 5 nowych
PRZECZYTAJobiektu będzie miał ok. 50 000 m3. W nowym przejściu będą punkty niezbędne do obsługi podróżnych. Przygotowana zostanie konstrukcja tunelu tramwajowego. Już wybudowana jest płyta stropowa tunelu i wydobywany
PRZECZYTAJpodróżni będą wygodnie wsiadać do pociągów. Dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się przygotowane zostaną wygodne dojście oraz antypoślizgowa nawierzchnia ze ścieżkami naprowadzającymi. Zamontowane
PRZECZYTAJdo Zielonej Góry w szacowanym czasie ok. 63 min. Dobrą obsługę podróżnych zapewnią odpowiednio przygotowane perony w Lubsku (Lubsko Zachód, Lubsko, Lubsko Wschód), Budziechowie, Jasieniu, Bieszkowie, B
PRZECZYTAJPilchów i Stalowa Wola Rozwadów. Nowe perony są dobrze oświetlone i wyposażone w ławki i wiaty. Przygotowano czytelne oznakowanie oraz informację pasażerską. Wszystkie obiekty są wyższe, ułatwiają wsiadanie
PRZECZYTAJprzewoźnikom. Plany na 2016 r – korzyści nie tylko dla PLK Zarządca infrastruktury jest coraz lepiej przygotowany na realizację nowych wyzwań i wdrażanie coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań informatycznych
PRZECZYTAJprojektów nie udałoby się zrealizować bez unijnego wsparcia. - Polskie Linie Kolejowe są dobrze przygotowane do absorbcji środków unijnych, skorzystaliśmy z doświadczeń poprzedniej perspektywy. Efektem naszych
PRZECZYTAJjest tzw. chudy beton, który podczas budowy niższego poziomu stacji zostanie usunięty. Na tak przygotowanym podłożu montowane jest zbrojenie konstrukcyjne, następnie jest przygotowywane deskowanie do formowania
PRZECZYTAJ