Wyniki wyszukiwania
tunel, łączący perony z budynkiem dworca. Nowe, wygodne przejście pod torami jest już gotowe w ponad połowie, podróżni korzystają z windy na peron 3 i od strony osiedla Zatorze. Po zakończeniu prac 110-metrowy
PRZECZYTAJrozebrał ostatnie dwa stare perony i kontynuuje prace przy budowie nowego peronu nr 3 oraz drugiej połowy peronu nr 2. Przejście na nowy front robót umożliwiło budowę kolejnych części przejścia podziemnego
PRZECZYTAJramach rzeszowskiej inwestycji PLK modernizują także wiadukt kolejowy nad ul. Batorego. Obiekt w połowie jest już przygotowany i przejeżdżają po nim pociągi. W lutym rozpocznie się kolejny etap prac. Z
PRZECZYTAJMostu Gdańskiego. Mimo zimowej aury i niskich temperatur wykonawca utrzymuje dobre tempo prac. Do połowy lutego rozebranych zostało 6 z 9 przęseł. Wykonany został specjalny pomost montażowy, który posłuży
PRZECZYTAJCoraz bardziej otwiera się przestrzeń po rozbiórce XIX – wiecznego ziemnego nasypu kolejowego. Maszyny intensywnie pracują w kilku miejscach. Każdego dnia z budowy wyjeżdża kilkadziesiąt pełnych wywro
PRZECZYTAJjuż po 10-11 latach. Pierwszą mikroinstalację fotowoltaiczną o mocy 3 kW PLK zamontowały w drugiej połowie roku 2014 na budynku nastawni w Katowicach Stawiskach. Obecnie zarządca infrastruktury zbiera do
PRZECZYTAJInwestycja jest obecnie na etapie opracowania Studium Wykonalności, które zostanie zakończone w II połowie br. Dalsza realizacja projektu uzależniona jest od pozyskania finansowania. Na linii kolejowej nr
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym i sieci trakcyjnej. Dzięki temu sprawniej rozpoczniemy roboty zasadnicze w połowie kwietnia, które w pierwszej kolejności obejmą odcinek Rajcza – Zwardoń, gdzie dla komfortu przejazdów
PRZECZYTAJRembertów i Wesoła bez szlabanów
29.11.2016
przedsięwzięcia to ok. 115 mln zł, w tym roboty budowlane ok. 90 mln zł. Miasto i PLK pokryją je po połowie. PLK wpisały zadanie budowy tuneli i wiaduktu w projekt z Programu Operacyjnego Infrastruktura i
PRZECZYTAJBez objazdów z Katowic do Zebrzydowic
09.07.2015
pracom służb technicznych zarządcy infrastruktury i PKP Energetyka z 16 nieprzejezdnych rano tras połowa została już udrożniona. Jadą już składy na linii z Tychów do Katowic, z Krakowa Głównego do Kozłowa
PRZECZYTAJ