Wyniki wyszukiwania
23,6 mln zł netto, w tym wkład Gminy Koluszki to ok. 8,4 mln zł netto, powiatu łódzkiego wschodniego 3,8 mln zł netto, a PLK SA ok. 11,4 mln zł netto. Zadanie dofinansowano ze środków unijnych w ramach Programu
PRZECZYTAJstojakach. Łączny budżet prac wykonanych na przystankach Płociczno k. Suwałk, Balinka i Augustów Port to 3,7 mln zł. Na terenie województwa podlaskiego w ramach Programu Przystankowego przewidziano łącznie budowę
PRZECZYTAJzadań wynosi łącznie ponad 14,5 mln zł (Grabik – ok. 5,4 mln zł, Słone – ok. 5,4 mln zł, Sarbiewo – ok. 3,8 mln zł). „Program przystankowy” poprawia dostęp do kolei w regionie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PRZECZYTAJruchu kolejowego na stacji. Budowa obiektu została przeprowadzona w latach 2022 - 2023 i kosztowała ok. 3 mln zł. Zadanie było częścią większej inwestycji obejmującej przebudowę stacji Katowice Szopienice Płn [...] Północny. Prace objęły wymianę ok. 18 km torów, 25 km sieci trakcyjnej i 21 rozjazdów. Odnowiono też 3 nastawnie – jedną w Maciejowie Północnym i dwie w Zabrzu Biskupicach, skąd dyżurni ruchu dbają o bezpieczne
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/b3fTYq7tbSw?si=dWaG4PdGe83BRrgP .
PRZECZYTAJaudiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/7eFwNC1--5w?si=d2b3txqX7GXDAGdZ .
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/42ZGatx_w24?si=wHjAexh9iEcVpMkf .
PRZECZYTAJbr. z Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Całkowita wartość umowy o dofinansowanie, to ponad 3,9 mld zł. Modernizacja linii nr 104 Chabówka – Nowy Sącz, jest częścią większego przedsięwzięcia zarządcy
PRZECZYTAJnawiązaniu do patronki kolejarzy, św. Katarzyny Aleksandryjskiej. Urządzenie waży 120 ton i mierzy ok. 22,3 m. Dzięki technologii „tunel w tunelu” możliwe jest skuwanie materiału skalnego – poszerzenie obiektu [...] 300 m tunelu na trasie między Wrocławiem a Jelenią Górą. Obiekt zostanie poszerzony z obecnych ok. 8,3 m do ponad 11 m. Możliwe będą równoczesne przejazdy pociągów po obu torach, co obecnie nie jest możliwe
PRZECZYTAJatrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu te
PRZECZYTAJ