• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1921, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-infrastruktury-kolejowej-na-linii-nr-131-szlak-chociw-laski-kozuby-1572

Rewitalizacja infrastruktury kolejowej na linii nr 131, szlak Chociw Łaski – Kozuby

02.02.2012

Po rewitalizacji tego odcinka przewiduje się przywrócenie parametrów konstrukcyjnych szlaku do prędkości 120 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do ok.8 min / obecnie ok. 13 min /. Linia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-nieograniczony-na-wykonanie-rewitalizacji-infrastruktury-kolejowej-na-linii-nr-131-szlak-chociw-laski-kozuby-realizowanej-w-ramach-programu-rzeczowo-finansowego-wykorzystania-srodkow-funduszu-kolejowego-w-2012-roku-1567

Przetarg nieograniczony na wykonanie rewitalizacji infrastruktury kolejowej na linii nr 131, szlak Chociw Łaski – Kozuby realizowanej w ramach „Programu rzeczowo – finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2012 roku”

02.02.2012

Po rewitalizacji tego odcinka przewiduje się przywrócenie parametrów konstrukcyjnych szlaku do prędkości 120 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do około 8 minut. Szacunkowa wartość zamówienia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/9-ofert-w-ramach-rewitalizacji-linii-kolejowej-131-1879

9 ofert w ramach rewitalizacji linii kolejowej 131

20.03.2013

szlakach nastąpi przywrócenie parametrów techniczno-eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 120 km/h (obecnie 50-60 km/h), co w efekcie skróci czas przejazdu o około 24 minuty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-17-mln-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-131-na-odcinku-inowroclaw-zdunska-wola-chorzow-batory-1644

Ponad 17 mln na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii 131, na odcinku Inowrocław – Zduńska Wola – Chorzów Batory

09.05.2012

Termin realizacji zamówienia: 15 listopada 2012 r. Realizacja zadania pozwoli na podniesienie prędkości rozkładowej do 120 km/h na odcinku poddanym rewitalizacji. Informacje dla mediów: Ewa Symonowicz-Ginter

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-rewitalizacje-linii-kolejowej-nr-131-chorzow-batory-tczew-odcinek-bydgoszcz-glowna-tczew-820

Otwarcie ofert na rewitalizację linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna-Tczew

02.08.2010

w branży automatyki i elektroenergetycznej. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej V =120 km/h, na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji oraz likwidacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bochnia-130-metrowy-most-przez-rabe-na-swoim-miejscu-1944

Bochnia: 130 metrowy most przez Rabę na swoim miejscu

22.05.2013

starym obiekcie tor zbudowany był w sposób wykluczający prowadzenie ruchu pociągów z prędkością 160km/h, a taka prędkość docelowo będzie obowiązywała na trasie Kraków – Rzeszów. Nowa infrastruktura kolejowa [...] zakłada również przebudowę układów torowych na 16 stacjach. Prowadzone prace pozwolą na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów pasażerskich do 160 km/h. Dzięki tej inwestycji szybciej pojadą również pociągi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/13-ofert-na-studium-wykonalnosci-modernizacji-i-rozbudowy-katowickiego-wezla-kolejowego-1367

13 ofert na Studium Wykonalności modernizacji i rozbudowy Katowickiego Węzła Kolejowego

13.07.2011

obciążonych ruchem kolejowym, w celach poprawy funkcjonalności stacji i przystanków oraz zwiększenia prędkości i płynności ruchu pociągów, -eliminację wąskich gardeł na obszarze Katowickiego Węzła Kolejowego [...] decyzjami KE albo Dyrektywie 2004/50/WE o interoperacyjności transeuropejskiego systemu kolei dużych prędkości, a w szczególności technicznych specyfikacji dla interoperacyjności podsystemów: utrzymanie, sterowanie [...] przewozowej, a w konsekwencji zwiększenie ilości klientów przez: • zwiększenie konkurencyjności kolei (prędkość i punktualność), • zwiększenie komfortu podróży, • zwiększenie komfortu obsługi pasażerów, • skrócenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/specjalistyczne-pojazdy-za-125-mln-zl-wzmocnia-dzialania-dla-bezpieczenstwa-na-torach-3634

Specjalistyczne pojazdy za 125 mln zł wzmocnią działania dla bezpieczeństwa na torach

23.02.2018

Nadają się do prac awaryjnych i interwencyjnych związanych z lekką naprawą nawierzchni. Maksymalna prędkość pojazdów 80 km/h, silnik spalinowy o mocy 298 Kw. W ramach projektu PLK kupią także pojazd do kontroli

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/125-mln-zl-na-slaski-odcinek-weglowki-ulatwi-przewoz-towarow-do-portow-2935

125 mln zł na śląski odcinek Węglówki ułatwi przewóz towarów do portów

18.11.2015

trakcyjna na 8 km toru, a remont mostu i 4 obiektów inżynieryjnych wyeliminuje punktowe ograniczenia prędkości oraz pozwoli na szybszy przejazd cięższych pociągów. Stacja Boronów – lepsza obsługa podróżnych [...] Inowrocław – Bydgoszcz – Maksymilianowo” o wartości blisko 1 mld zł, których celem jest zwiększenie prędkości do 120 – 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 100 – 120 km/h dla pociągów towarowych. Obecnie r

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-tomaszowa-mazowieckiego-do-radomia-z-predkoscia-120-km-h-polmetek-rewitalizacji-10917

Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacji

21.07.2025

Łódzkiem doprowadzi do podniesienia prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h i towarowych do 100 km/h bez obecnie obowiązujących, miejscowych ograniczeń prędkości. Przejazdy w centralnej Polsce nabierają [...] na którym wykonywane są roboty, przed rozpoczęciem prac, umożliwiał jazdę z prędkością od 40 do 100 km/h. Po remoncie prędkość pociągów wzrośnie do 120 km/h, która już obowiązuje na sąsiednim torze. Zakończyła [...] mazowieckiego. Dzięki konsekwentnie realizowanej rewitalizacji skracamy czas przejazdu, zwiększamy prędkość pociągów i eliminujemy ograniczenia, które dotąd spowalniały ruch – powiedział Krzysztof Pióro,

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...158159160161162163164165166167...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1621 do 1630 z 1921.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook