Wyniki wyszukiwania
na poprawie warunków dla przewoźników towarowych poprzez likwidację setek punktowych ograniczeń prędkości i eliminację tzw. „wąskich gardeł” dotyczących w szczególności obszaru Górnego Śląska i Zagłębia [...] Przewidywane efekty na koniec obecnej perspektywy finansowej to blisko dwukrotne zwiększenie średniej prędkości handlowej dla przewozów towarów, uzyskanie efektu sieci, czyli jak najdłuższych i skorelowanych
PRZECZYTAJSzybciej koleją wzdłuż Odry
24.06.2014
kolejowej nr 273 w województwie lubuskim, od nowego rozkładu jazdy, w grudniu 2014 r. maksymalna prędkość będzie wynosić 120 km/h zamiast dotychczasowych 30 km/h. Zakończyły się bowiem prace, dzięki którym [...] stacji Zielona Góra, gdzie montowane są nowe szyny i rozjazdy, dzięki czemu podwyższy się nie tylko prędkość, ale także bezpieczeństwo w ruchu kolejowym. Roboty rozpoczęły się też na torach nr 1 i 2 stacji [...] Bytomiem Odrzańskim (woj. lubuskie), na którym od nowego rozkładu jazdy, w grudniu 2014 r., maksymalna prędkość wzrośnie do 120 km/h. Poza położeniem nowych torów, wykonawca zmodernizuje peron nr 1 w Bytomiu
PRZECZYTAJSzybciej koleją z Warszawy do Wrocławia
19.11.2013
Między Opolem a miejscowością Fosowskie pociągi osiągną prędkość do 140 km/h a odcinek od Częstochowy do Włoszczowy umożliwi jazdę z prędkością 120km/h. Dalej, na centralnej magistrali kolejowej, w drodze [...] tyki. Dzięki prowadzonym pracom na odcinku Fosowskie – Częstochowa możliwe będzie przywrócenie prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h, a towarowych do 70 km/h. Przed rozpoczęciem robót, ze względu [...] drodze między Włoszczową a stolicą pociągi będą mogły osiągać prędkość do 200km/h. Koszt projektu rewitalizacji odcinka Częstochowa – Fosowskie to ponad 323 mln PLN. (brutto). Projekt współfinansowany przez
PRZECZYTAJtory, rozjazdy i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. Zwiększy się również przepustowość trasy, co umożliwi przejazd
PRZECZYTAJSzopienice Północne. Będą wymienione tory i rozjazdy, dzięki czemu pociągi pojadą szybciej - ich prędkość wzrośnie dwukrotnie do 80 km/h. Sprawniejszy przejazd składów towarowych zapewni nowa sieć trakcyjna
PRZECZYTAJKolej wróci do Łomży
26.06.2020
mogło kursować więcej pociągów z większą prędkością. Zakładana maksymalna prędkość pociągów pasażerskich to 100 km/h, analizowany będzie także wariant dla prędkości 120 km/h. Poziom bezpieczeństwa w ruchu
PRZECZYTAJoraz zamontowane nowe urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego umożliwią prowadzenie pociągów z prędkością do 160 km/godz. Opole – Kędzierzyn-Koźle- nowy standard na międzynarodowym szlaku Odcinek Opole [...] trakcyjna oraz zamontowane nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym umożliwią prowadzenie pociągów z prędkością do 160 km/godz. Wartość modernizacji trasy Opole Groszowice - Kędzierzyn-Koźle wynosi 412 mln zł
PRZECZYTAJKrakowem Głównym Towarowym i stacją Kraków Mydlniki, pociągi pojadą po dwóch zmodernizowanych torach z prędkością podwyższoną do 120 km/h. Przejazdy kolejowo – drogowe w poziomie szyn zastępowane są wiaduktami
PRZECZYTAJtorów i urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Prace umożliwią przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. Zwiększy się komfort podróżnych na stacjach: Herby Nowe
PRZECZYTAJPrzebudowa objęła 3 stacje i 6 przystanków. Po zakończeniu modernizacji pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 120 km/h, a towarowe – 80 km/h. Linia Legnica – Rudna Gwizdanów jest głównym szlakiem towarowym
PRZECZYTAJ