Wyniki wyszukiwania
kilkanaście osób, prace są zabezpieczane przez ciężki dźwig sprowadzony w nocy z Łodzi. Do wstawienia na tory pozostały jeszcze dwa wagony. Do zdarzenia doszło wczoraj o godzinie 19:47. Na przejeździe kolejowym
PRZECZYTAJGłównym elementem inwestycji będzie nowy dworzec Łódź Fabryczna, którego tory i perony będą położone 16,5 metra pod ziemią, zaś 10,5 metra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dworca
PRZECZYTAJkolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi
PRZECZYTAJodcinek Ozorków – Łęczyca realizowane są już roboty ziemne i odwodnieniowe. W Łęczycy zdemontowano dwa tory po zachodniej stronie stacji. Rozpoczęła się przebudowa peronu nr 2. Zakończyły się prace przy wzmocnieniu
PRZECZYTAJapele mieszkańców warszawskich dzielnic Praga Południe i Rembertów, w br. wykonaliśmy przejścia przez tory, prowadzące do pieszego szlaku w Rezerwacie Przyrody Olszynka Grochowska. Udostępniliśmy także przejścia
PRZECZYTAJzostanie przystosowana do przewozów pasażerskich. Przebudowany ok. 64 km odcinek zyska m.in. nowe tory i urządzenia systemu sterowania ruchem. Powstanie łącznica, umożliwiająca ominięcie stacji Bzowo-Goraj
PRZECZYTAJoraz niewykorzystywany od lat budynek „starego” dworca. W jego miejscu planujemy wybudować dodatkowe tory i perony, nad którymi znajdzie się miejsce dla nowego, bardziej funkcjonalnego, dworca. Zapewni to
PRZECZYTAJrozdzielenie ruchu regionalnego od dalekobieżnego. W tym celu na odcinku linii kolejowej dobudujemy dwa tory. W efekcie wzrośnie przepustowość ruchu kolejowego w województwie śląskim – zarówno pasażerskiego
PRZECZYTAJnicznych dla osób, które zechcą odwiedzić olsztyńską Plażę Miejską od strony ul. Bałtyckiej. Nowe tory i rozjazdy zapewnią sprawny przejazd pociągiem. Pociągiem szybciej będzie można dostać się m.in. z
PRZECZYTAJDzięki inwestycji za 19 mln zł, pociągi pojadą szybciej niż obecnie – z prędkością 160 km/h. Towary na tory ze Śląska do portów Sprawny przewóz towarów zapewni zmodernizowany most nad Kanałem Kędzierzyńskim
PRZECZYTAJ