• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-przebudowe-wiaduktu-na-linii-katowice-ligota-nedza-na-odcinku-leszczyny-rybnik-1580

Przetarg na przebudowę wiaduktu na linii Katowice Ligota - Nędza na odcinku Leszczyny – Rybnik

14.02.2012

techniczny konstrukcji stalowej obiektu, na wiadukcie w torze nr 1, zostało wprowadzone ograniczenie prędkości do 40 km/h. Zakres inwestycji obejmuje: - rozbiórkę starej konstrukcji nośnej i podpór wraz z demontażem [...] nośności konstrukcji wiaduktu w ciągu toru nr 1, a także likwidacja ograniczenia i przywrócenie prędkości rozkładowej do 80 km/h. Nastąpi również rozwiązanie kwestii ograniczeń dla ruchu samochodów ciężarowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-mostu-kolejowego-na-wisloku-w-rzeszowie-postepowanie-przetargowe-1574

Przebudowa mostu kolejowego na Wisłoku w Rzeszowie - postępowanie przetargowe

03.02.2012

W efekcie prac poprawi się bezpieczeństwo ruchu kolejowego, komfort podróżowania (zwiększenie prędkości i skrócenie czasu jazdy) warunki ochrony środowiska naturalnego. Otwarcie ofert na ogłoszony przetarg

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-radom-warszawa-krotsza-o-godzine-1488

Podróż Radom - Warszawa krótsza o godzinę

28.10.2011

Efekty inwestycji: - ruch pociągów na około 89% długości trasy ma odbywać się prędkością 160km/h - budowa drugiego toru na odcinku Warka – Radom (obecnie istnieje tylko jeden). Zapewni to możliwość wp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-targach-trako-gdansk-11-14-pazdziernika-2011-relacja-dzien-pierwszy-1470

PLK na Targach TRAKO Gdańsk, 11-14 października 2011 - relacja dzień pierwszy

11.10.2011

Jazda z prędkością 200 km/h po CMK, to wejście w obszar kolei dużej prędkości - stwierdził Andrzej Massel. 15:00 – 15:45 hala nr 1 O kolej dużych prędkości Program budowy kolei dużych prędkości w Polsce [...] października 2011 r. prędkości 160 km na Centralnej Magistrali Kolejowej z wykorzystaniem ETCS i dodatni bilans prędkości na liniach kolejowych. Wkraczamy w sferę kolei dużych prędkości wykorzystując możliwości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/fotorelacja-etcs-200-km-h-na-cmk-1464

Fotorelacja ETCS - 200 km/h na CMK

07.10.2011

wykorzystaniem wdrażanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. systemu ETCS poziomu 1 osiągnął max prędkość 200 km/h. Próby realizowano na odcinku Centralnej Magistrali Kolejowej Psary – Zawiercie. Zobacz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-zakonczyl-sie-pierwszy-etap-przygotowan-1460

Koleje dużych prędkości - zakończył się pierwszy etap przygotowań

04.10.2011

pierwszej linii kolei dużych prędkości, która połączy Wrocław i Poznań przez Łódź z Warszawą. Jest to efekt zakończenia pierwszego etapu studium wykonalności budowy kolei dużych prędkości realizowanego od września [...] programu budowy linii dużych prędkości w Polsce" Informacje dla mediów Robert Kuczyński dyrektor projektu d.s. komunikacji i planowania strategicznego Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe [...] Warszawę z Katowicami i Krakowem, pociąg PKP Intercity prowadzony przez lokomotywę Husarz osiągnął prędkość 204 km/h. Było to możliwe dzięki modernizacji linii kolejowej oraz wdrożeniu na odcinku Zawiercie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/etcs-200-km-h-na-cmk-1456

ETCS - 200 km/h na CMK

03.10.2011

wyposażone w system ETCS będą mogły poruszać się tam z prędkością 200 km/h. Składy zespolone np. Pendolino do 220 km/h. Wprowadzenie na całej linii CMK prędkości 200/220 km/h przewiduje się w 2015 roku. Czas przejazdu [...] jazdy z zezwoleniem na 200 km/h, kolejno badana będzie reakcja systemu na przekroczenie dozwolonej prędkości oraz reakcja systemu na przejechanie sygnalizatora ze wskazaniem „stój" – przed testem informował [...] Kolejowymi S.A. oraz PKP Intercity jazdy próbne przeprowadzono w dniach 27 09.2011 r. – 01.10. 2011 r. Prędkość rozkładowa 200 km/h zostanie wprowadzona do rozkładu jazdy 2012/13 na odcinku linii CMK, Olszamowice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-w-postepowaniu-na-modernizacje-odcinka-siedlce-terespol-1454

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Siedlce - Terespol

30.09.2011

infrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych w umowach AGC i AGTC, tj. prędkości pociągów w ruchu pasażerskim do 160 km/h, a w ruchu towarowym 120 km/h, skrócenie czasu podróży

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-usuwanie-skutkow-powodzi-z-roku-2010-na-liniach-kolejowych-krakow-mydlniki-podleze-i-podgrabie-rudzice-1448

Umowa na usuwanie skutków powodzi z roku 2010 na liniach kolejowych: Kraków Mydlniki – Podłęże i Podgrabie - Rudzice

28.09.2011

kolejowej Kraków Mydlniki – Podłęże oraz po torze nr 1 na linii Podgrabie – Rudzice i przywrócenie prędkości rozkładowej na tych liniach. Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kdp-w-polsce-debata-publiczna-1413

KDP w Polsce - debata publiczna

30.08.2011

Debata podzielona została na dwie sesje: 1. Koleje Dużych Prędkości na Świecie 2. "KDP w Polsce - Jak to zrobić?". Druga sesja przyjęła formę otwartej debaty z udziałem przedstawicieli rządu RP, świata

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 151 do 160 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook