Wyniki wyszukiwania
przebudowie powstał nowy, funkcjonalny układ torów, z możliwością płynnego wjazdu i wyjazdu z bocznic. Zwiększyła się przepustowość stacji i możliwość obsługi składów towarowych. Teraz ze stacji mogą korzystać
PRZECZYTAJNa stacji już zostały wybudowane 3 tory stacyjne oraz 5 torów dojazdowych do czynnych bocznic kolejowych. Wykonawca rozpoczyna kolejny etap - budowę 3 torów stacyjnych oraz toru dojazdowego do bocznic
PRZECZYTAJMieszkańcy Gliwic, Zabrza i Rudy Śląskiej będą mieć ponownie możliwość alternatywnego połączenia kolejowego z Katowicami. Linia kolejowa nr 141, która przebiega m.in. przez Rudę Kochłowice i łączy Gliwice
PRZECZYTAJarchitekturę. Zbudowane będą pochylnie, które ułatwią dostęp do pociągów osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Prace rozpoczęły się w maju i potrwają do grudnia br. Koszt, prawie 63 mln zł,
PRZECZYTAJCzęstochowę do Wrocławia. W grudniu 2014 roku czas przejazdu wyniesie ok. 3 godzin i 40 minut z możliwością skrócenia go o kolejne 10 minut w 2015 roku. Między Opolem, a miejscowością Fosowskie pociągi osiągną
PRZECZYTAJBędzie wygodne dojście na przystanek od strony drogi, dostosowane do potrzeb osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Skorzystają również cykliści, gdyż przy peronie będzie 5 stojaków rowerowych. Prace [...] Nowogardzie. W Kołobrzegu m.in. windy ułatwiły dostosowanie peronów do potrzeb osób z ograniczoną możliwością poruszania się. W Mostach, Karcinie, Gryficach i Płotach przygotowano dłuższe i wygodniejsze dla
PRZECZYTAJsystem informacji pasażerskiej. Przewidziano dostosowanie ich do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się, (na peronie nr 2 zostanie zainstalowana wind). Nad bezpieczeństwem podróżnych
PRZECZYTAJKolej Siłą Polskiej Gospodarki
03.10.2011
przystanku na trasie od Warszawy do Gdyni przedstawicieli władz lokalnych, w tym samorządowych, dając możliwość konfrontacji ich uwag i oczekiwań na temat prowadzonych inwestycji bezpośrednio wobec inwestora
PRZECZYTAJKonsekwentnie realizowane procesy inwestycyjny i utrzymaniowy wpływają korzystnie na ruch pasażerski i towarowy. Wyższe parametry eksploatacyjne (prędkość, dopuszczalne naciski, skrajnia taboru) na si
PRZECZYTAJPierwsze prace budowlane z „Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus” ruszyły na stacji Gostyń. Po przygotowaniu zaplecza budowy – zgromadzenia tłuczn
PRZECZYTAJ