Wyniki wyszukiwania
Korytarze Solidarnościowe EU-UA to projekt, w którym rolę koordynatora pełni Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Projekt ma trzy główne cele, z których pierwszym jest ulepszenie i modernizacja
PRZECZYTAJNowy przystanek Studniska budujemy na nasypie jednotorowej linii Zgorzelec - Lubań Śląski. Położony jest przy wiadukcie kolejowym, pod którym przebiega droga łącząca Studniska Górne i Studniska Dolne.
PRZECZYTAJNa linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów (popularnie zwaną „kryniczanką”) oraz na l. nr 105 Muszyna – Krynica-Zdrój kontynuujemy modernizację peronów na stacjach i przystankach. Na „kryniczance” w t
PRZECZYTAJRealizujemy wielką inwestycję na linii kolejowej Będzin – Katowice Piotrowice, dzięki której podróżni zyskają lepszy dostęp do pociągów oraz sprawniejszą i bezpieczniejszą komunikację kolejową. Główny
PRZECZYTAJTrasa łącząca stolicę z Trójmiastem to jedna z najważniejszych linii kolejowych w kraju, na której najszybsze pociągi pasażerskie jeżdżą z prędkością do 200 km/h. To najkrótsze połączenie między Warsz
PRZECZYTAJBezpieczeństwo jest dla nas priorytetem. Dlatego konsekwentnie od wielu lat wykorzystujemy środki unijne i krajowe, aby modernizować przejazdy kolejowo-drogowe. W Małopolsce nowe rogatki i sygnalizato
PRZECZYTAJW Tomaszowie Mazowieckim, Szczecinie, Lublinie, Dębicy i Łajsach Ambasadorzy Bezpieczeństwa przypominają kierowcom o zasadach bezpiecznego przejeżdżania przez tory. Szczególnie teraz, przed wyjazdami
PRZECZYTAJZmodernizowana stacja poprawi jakość podróżowania koleją w Tomaszowie Mazowieckim, czwartym największym mieście pod względem liczby mieszkańców w województwie łódzkim. – Zmieniamy polską kolej. Inwest
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. konsekwentnie realizują założenia strategii inwestycyjnej. Do końca tego roku planowane są do ogłoszenia przetargi na łączną kwotę około 16 miliardów złotych. Pierwszy kwar
PRZECZYTAJZ początkiem marca 2025 roku Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły realizację ambitnego planu robót utrzymaniowych, który zakłada m.in. potokową wymianę nawierzchni torowej na 150 km tras kolejowych.
PRZECZYTAJ