• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3667, czas wyszukiwania 18 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/radom-wschodni-nowy-przystanek-kolejowy-i-wiadukt-drogowy-juz-otwarte-10836

Radom Wschodni – nowy przystanek kolejowy i wiadukt drogowy już otwarte!

27.06.2025

możliwości zapewnienia postoju na Radomiu Wschodnim wszystkich pociągów. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Poprawa Bezpieczeństwa i Likwidacja Zagrożeń Eksploatacyjnych na Sieci Kolejowej w Radomiu”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-drugi-etap-naboru-do-projektu-przebudowy-przejazdow-kolejowo-drogowych-na-skrzyzowania-dwupoziomowe-10974

Rusza drugi etap naboru do projektu przebudowy przejazdów kolejowo-drogowych na skrzyżowania dwupoziomowe

06.08.2025

u w etapie II w oparciu o uzyskaną liczbą punktów w przeprowadzonej analizie wielokryterialnej w ramach etapu I, jeżeli Wnioskodawca formalnie nie zrezygnuje z udziału w naborze do II etapu. Szczegółowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-drogowy-w-teresinie-otwarty-pol-roku-przed-terminem-11016

Tunel drogowy w Teresinie otwarty pół roku przed terminem!

18.08.2025

cia wynosi ok. 42 mln zł netto. Polskie Linie Kolejowe S.A. zaangażowały ok. 19,5 mln zł netto w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap IV”. Pozostałą [...] część sfinansował Powiat Sochaczewski. Projekt ubiega się o dofinansowanie z Funduszu Spójności w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS). Budowa tunelu w Teresinie [...] skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap IV” ubiega się o dofinansowanie przez Unię Europejską w ramach Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-najwieksza-maszyna-tbm-w-drodze-do-lodzi-beda-lepsze-podroze-koleja-4670

Druga największa maszyna TBM w drodze do Łodzi – będą lepsze podróże koleją

15.05.2020

Fabryczna i Kaliska) i na osi północ – południe (przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna, Żabieniec). W ramach projektu powstaną też dwa przystanki – Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, które będą zintegrowane z [...] (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość projektu wynosi 1 764 333 383,70 zł, z [...] tunel-laczypolske.pl Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-drogi-przy-moscie-kolejowym-w-przemyslu-dla-lepszej-komunikacji-9659

Nowe drogi przy moście kolejowym w Przemyślu dla lepszej komunikacji

02.05.2024

nowego mostu kolejowego w Przemyślu nad rzeką San za blisko 67 mln zł netto zrealizowana została w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych, etap II”. Projekt jest współfinansowany [...] kolejowego. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniej-po-torach-i-drogach-dzieki-modernizacji-wiaduktow-w-ostrowie-i-radymnie-3969

Sprawniej po torach i drogach dzięki modernizacji wiaduktów w Ostrowie i Radymnie

23.10.2018

Przeworsk oraz prace na szlaku Przemyśl – Hurko. Prace na trasie Rzeszów – Przemyśl realizowane są w ramach projektu: „Modernizacja linii kolejowej nr 91 Kraków Główny Osobowy - Medyka i nr 92 Przemyśl - Medyka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-nowe-drogi-i-wiadukty-od-kolei-dla-mieszkancow-4006

Kraków – nowe drogi i wiadukty od kolei dla mieszkańców

22.11.2018

Przebudowa międzynarodowej linii kolejowej E30, której fragment biegnie przez krakowskie Bronowice i Mydlniki, wkracza w zasadniczą fazę. Wykonawca wymienia tory, modernizuje wiadukty, montuje nowocze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ofensywa-inwestycyjna-na-drogach-i-kolei-3168

Ofensywa inwestycyjna na drogach i kolei

02.09.2016

maksymalizację wydatków w ramach projektów podstawowych KPK oraz zabezpiecza katalog projektów rezerwowych, gotowych do realizacji w przypadku wygospodarowania środków – np. w ramach oszczędności. - Na koniec [...] powiedział wiceminister Jerzy Szmit, prezentując założenia i stan realizacji inwestycji drogowych w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.). Uczestnicy konferencji [...] sprawniejsze rozstrzyganie postępowań. Jest to istotne z uwagi na dużą liczbę pytań (średnio 800-1000 w ramach jednego postępowania) zgłaszanych przez potencjalnych oferentów. Działania MIiB i PKP PLK S.A. są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-w-drodze-przetargu-wyloni-wykonawce-ktory-zbada-wplyw-kolei-duzych-predkosci-na-spoleczny-i-ekonomiczny-rozwoj-polski-1348

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w drodze przetargu wyłoni wykonawcę, który zbada wpływ kolei dużych prędkości na społeczny i ekonomiczny rozwój Polski

28.06.2011

prędkości (KDP) na rozwój społeczny kraju, z uwzględnieniem pełnego rachunku kosztów i korzyści. W ramach projektu: • wykonane zostaną analizy i oceny różnych wariantów realizacji inwestycji i etapowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-toruje-droge-nowoczesnym-technologiom-miedzy-legnica-a-opolem-2482

PLK toruje drogę nowoczesnym technologiom między Legnicą a Opolem

25.06.2014

Polskich Linii Kolejowych S.A. 16 masztów telekomunikacyjnych i prawie 1,5 tys. urządzeń przytorowych W ramach inwestycji wzdłuż linii kolejowej E30 na odcinku Legnica – Wrocław – Opole stanie 16 obiektów ra [...] operatorów) w dwóch lokalnych centrach sterowania: LCS Opole Zachodnie i LCS Wrocław Muchobór. Ponadto, w ramach inwestycji na całym odcinku zainstalowanych zostanie ok. 1400 urządzeń przytorowych, tzw. balis. [...] na lata 2012-2015, ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakładany koszt całkowity projektu wynosi 123

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...146147148149150151152153154155...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1501 do 1510 z 3667.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook