Wyniki wyszukiwania
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego na zapewnienie części finansowania do przygotowania dokumentacji dla projektu „Rewitalizacja linii
PRZECZYTAJPLK od zeszłego roku przygotowuje optymalny wariant przebudowy. Z trzech propozycji teraz skupiają się na jednym. - Z punktu widzenia pasażera, najlepszym wariantem przebudowy jest ten, który trwałby najkrócej
PRZECZYTAJmożliwość zobaczyć stare rozwiązania w konstrukcji i układach torowych w dawnych kopalniach srebra. Teraz, goście odbyli rejs statkiem po Kanale Elbląskim, z unikalnym w Europie ciągiem pochylni torowych
PRZECZYTAJbezpieczeństwa. Wydłużenie toru przy peronie nr 2 zwiększyło przepustowość stacji, na którą może wjechać teraz większa liczba składów. Prowadzona na stacji Szczecin Główny inwestycja jest kontynuacją przebudowy
PRZECZYTAJSzczecin Główny z windami i kładką
21.03.2018
uprzednio elementów budowane jest odwodnienie. Wykonane już prace odsłoniły stropy nad tunelem pocztowym. Teraz przygotowywane jest wylanie żelbetowej płyty. Projektowane jest wydłużenia toru nr 1 o około 300 metrów
PRZECZYTAJWygodniej w podróż ze Szczecina Głównego
14.11.2017
oraz peronów nr 1 i 4. Wybudowano także nową kładkę dla pieszych, łączącą ul. Owocową z dworcem. Teraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczynają ostatni etap modernizacji stacji. - Zwiększenie standardu
PRZECZYTAJprzekazały elementy infrastruktury kolejowej Bibliotece Publicznej Gminy Łomża z siedzibą w Podgórzu. Teraz szyny i elementy toru kolejowego są w Alei Zesłańców Sybiru przy siedzibie placówki. Oficjalne otwarcie
PRZECZYTAJpozwoliły na przewóz cięższych ładunków, a wybudowany drugi tor znacznie zwiększył przepustowość mostu. Teraz może po nim przejechać nawet do 200 pociągów na dobę. Nowy most na rzece Liwiec na linii Rail Baltica
PRZECZYTAJwykonali pomiary satelitarne układu geometrycznego torów na odcinku Tczew – Chojnice i Chojnice – Bursy. Teraz sprawdzą, czy pomiary wykonane tą technologią mogą dostarczyć pełnych i szczegółowych danych o geometrii
PRZECZYTAJopierało się zadaszenie. Tory, których przebudowa zakończy się z upływem sierpnia będą przebiegać teraz w odległości 11 metrów od siebie. Szerokość peronu o wysokości 76 cm wynosić będzie około 10 metrów
PRZECZYTAJ