• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 10,5. Rezultatów: 555, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/topor-kolejny-wiadukt-nad-torami-rail-baltica-zwieksza-bezpieczenstwo-5736

Topór – kolejny wiadukt nad torami Rail Baltica zwiększa bezpieczeństwo

26.05.2021

Warszawy do Białegostoku (Rail Baltica), PKP Polskie Linie Kolejowe S.A zbudowały za 17,5 mln. Inwestycja, podobnie jak 10 pozostałych obiektów, jest współfinasowana z unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polmetek-prac-na-stacji-toszek-i-rudziniec-gliwicki-sprawniej-pojada-towary-3933

Półmetek prac na stacji Toszek i Rudziniec Gliwicki – sprawniej pojadą towary

28.09.2018

m) i Kanałem Kędzierzyńskim (o długości 41 m). Prace obejmą łącznie 5 mostów i 18 wiaduktów oraz 28 przepustów. PLK wyremontują także 10 nastawni kolejowych. Z analiz wynika, że po rewitalizacji, linia kolejowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stop-przed-kazdym-przejazdem-kolejowo-drogowym-2329

STOP - przed każdym przejazdem kolejowo – drogowym!

26.03.2014

możliwe, ostrzec kierującego pojazdem szynowym o niebezpieczeństwie. 5. Kierujący pojazdem lub zespołem pojazdów o długości przekraczającej 10 m, który nie może rozwinąć prędkości większej niż 6 km/h, przed

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/dopuszczanie-nowych-produktow-i-uslug/energetyka/weryfikacja-produktow

Weryfikacja produktów

Gospodarki Morskiej z dnia 10 września 1998 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowej ich usytuowanie (Dz. U. Nr 151 poz. 987) – rozdział 10 § 53 ust. 2.; 2. Regulamin [...] Ustawy- Prawo Budowlane z dnia 7.07.1994 r. z późniejszymi zmianami. Na podstawie postanowień art. 10 ww. Ustawy, wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach [...] zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5. ust. 1. pkt 1., można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie te wyroby, które zostały

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wroca-do-lubska-jest-przetarg-na-nowe-polaczenia-z-kolej-8887

Pociągi wrócą do Lubska – jest przetarg na nowe połączenia z Kolej+

13.10.2023

obejmują miasta powyżej 10 tys. mieszkańców, które nie mają obecnie pasażerskich połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska [...] przedłożenie deklaracji organizatora przewozów dla połączenia – min. 4 pary pociągów przez co najmniej 5 lat; zawarcie umowy na realizację inwestycji pomiędzy wnioskodawcą a PKP Polskimi Liniami Kolejowymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzeci-tor-wieksze-mozliwosci-kolei-w-poznaniu-3659

Trzeci tor – większe możliwości kolei w Poznaniu

09.03.2018

osób o ograniczonej mobilności m.in. dzięki windom na peronach nr 4, 5 i 6. Przebudowany jest tunel pod torami w obrębie peronów nr 4, 5 i 6 oraz zabytkowe wiaty. Perony zostały wyposażone w nowoczesny system [...] przedłużenie do niego przejścia podziemnego. Peron będzie dwukrawędziowy o długości 400 m i szerokości 10 m. Będzie w pełni dostosowany do wymogów obsługi osób o ograniczonej mobilności i wyposażony w system

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torunski-wiadukt-do-remontu-szybsza-kolej-z-torunia-do-bydgoszczy-1993

Toruński wiadukt do remontu - szybsza kolej z Torunia do Bydgoszczy

07.08.2013

torami. Obejmą one wymianę 5 przęseł, remont przyczółków pod wymienianymi przęsłami, roboty torowe na przęsłach. Prace potrwają około 12 miesięcy i będą kosztowały ponad 2,5 mln zł. Na rewitalizowanej [...] wiadukt kolejowy na stacji Toruń Główny. Pełni on kluczową rolę dla stacji – przebiega po nim łącznie 10 torów na dziesięciu przęsłach. Konstrukcja przęseł jest w eksploatacji już od ponad 120 lat. Pod wiaduktem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/final-przejazdowego-happeningu-dla-bezpieczenstwa-1888

Finał przejazdowego happeningu dla bezpieczeństwa

28.03.2013

realizowali i włączyli się w działania. – mówił Andrzej Pawłowski Pierwsze miejsce w konkursie i czek 5 000 zł trafiły do Zespołu Szkół Publicznych nr 3 w Lubinie za projekt pt. „Zatrzymaj się i żyj!”. Jury [...] nr 1 w Jaworze 3. Gimnazjum nr 13 w Sosnowcu 4. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Choroniu 5. Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego w Golinie 6. Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Rykach [...] Podstawowa w Rudnikach 9. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marsz. Józefa Piłsudskiego w Dęblinie 10. Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Rybniku 11. Szkoła Podstawowa im. Księdza

PRZECZYTAJ
/nabor-do-projektu-pn-poprawa-bezpieczenstwa-na-skrzyzowaniach-kolejowo-drogowych

Nabór do projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach kolejowo-drogowych (...)”

kolejowo – drogowych w tym ich przebudowa na skrzyżowania dwupoziomowe” skierowanych do Spółki od 5.08.2024 r. do 15.11.2024 r. wraz z odpowiedziami. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 174 KB Dokumenty przystosowane [...] dokumenty konieczne do udziału w Projekcie (o których mowa w Regulaminie): Wersja zaktualizowana w dniu 10.12.2024 r. Formularz zgłoszeniowy POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 396 KB Formularz wraz z załącznikami [...] dojście do kolejowej infrastruktury pasażerskiej”). Zgłoszenia zadań do etapu I Projektu można składać do 5 lutego 2025 r. Po czym nastąpi ocena, klasyfikacja i akceptacja listy rankingowej. Ogłoszenie wyników

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-inwestycje-usprawnia-regionalna-komunikacje-opolszczyzny-3272

Kolejowe inwestycje usprawnią regionalną komunikację Opolszczyzny

11.01.2017

Krajowy Program Kolejowy w województwie opolskim przewiduje z listy podstawowej i rezerwowej łącznie 10 projektów o wartości ponad 1,7 mld zł. Podstawowe efekty prac - skrócenie czasu przejazdu: w relacji [...] Koźle – Chałupki o 30 min (z ok. 1 h 20 min do ok. 50 min) w relacji Kluczbork – Poznań Główny o ok. 10 min (z ok. 2h 15 min do ok. 2h 05 min). Projekty na liście podstawowej KPK: 1. Prace na liniach kolejowych [...] nr 293 na odcinku Opole – Kluczbork (RPO) 4. Rewitalizacja linii kolejowej nr 288 Nysa – Brzeg (RPO) 5. Modernizacja obiektu mostowego na linii nr 143 na st. Kluczbork w km 69,749 (środki krajowe) 6. Udrożnienie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...10111213141516171819...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 141 do 150 z 555.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook