Wyniki wyszukiwania
160 w 2010 roku do 196 w 2011; rzetelne dokonywanie odbiorów końcowych inwestycji; uwzględnianie na etapie projektowania ułatwień dla osób niepełnosprawnych; rzetelne monitorowanie przebiegu realizacji projektów
PRZECZYTAJModernizacja linii E 59 we Wrocławiu
30.07.2012
końca II kwartału 2014 roku. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowany jest przez Unię Europejską
PRZECZYTAJwidzenia gospodarczego regionu. Koszt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30,odcinek Kraków ‒ Rzeszów etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej
PRZECZYTAJzaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Modernizacja linii kolejowej E30 , etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, przetarg nr 1 modernizacja odcinków: Jaworzno Szczakowa –
PRZECZYTAJ67 m). Na największych mostach na trasie Opole – Kędzierzyn -Koźle realizowany jest teraz kolejny etap prac - przebudowy przepraw w równoległym torze. Odnowione obiekty gwarantują sprawny przejazd pociągów
PRZECZYTAJpodpisanie umowy na modernizację odcinka Opole Groszowice - Opole Główne - Opole Zachodnie to bardzo ważny etap realizacji. Życzę udanych prac przyczyniających się do ekologizacji transportu - powiedział Morten
PRZECZYTAJPrace prowadzone są w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” o wartości 1,5 mld zł, z czego ok. 1 mld
PRZECZYTAJcodzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu
PRZECZYTAJstacje Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec z tunelem dwutorowym w kierunku Łodzi Fabrycznej. W kolejnym etapie Faustyna zostanie obrócona o 180 stopni. Na przełomie marca i kwietnia planowane jest rozpoczęcie
PRZECZYTAJnowa nastawna skąd dyżurni będą kierować ruchem na stacji. Przy mostach kolejowych nad Odrą kolejny etap prac wymaga zaangażowania specjalistycznego sprzętu. Dźwigi i betoniarki obsługują budowę po obu stronach
PRZECZYTAJ