Wyniki wyszukiwania
przygotowanej trasie, pociągi pojadą szybciej i sprawnej w stronę Kędzierzyna Koźla i Węglówki, ich prędkość zwiększy się do 80 km/h. Obecnie transport towarów zapewniony jest linią łączącą Katowice z Kęd
PRZECZYTAJtrakcyjnej. Prace na całym obiekcie zakończą się w kwietniu 2009 r. Efektem będzie zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h. Inwestycja wchodzi w zakres robót budowlanych dla obszaru LCS
PRZECZYTAJumożliwi ich lepsze skomunikowanie z innymi środkami transportu. Po zakończeniu inwestycji zwiększy się prędkość pociągów pasażerskich do 160 km/h oraz towarowych do 120 km/h na odcinku Maksymilianowo – Kościerzyna
PRZECZYTAJzwiększy się prędkość pociągów pasażerskich do 160 km/h oraz towarowych do 120 km/h na odcinku Maksymilianowo – Kościerzyna i do 100-140 km/h na odcinku Kościerzyna – Gdynia Główna (obecnie prędkość pociągów
PRZECZYTAJBędą lepsze podróże koleją po Kaszubach
30.04.2021
em zarządcy infrastruktury jest zapewnienie podróży z Chojnic do Kościerzyny w około godzinę z prędkością do 120 km/h. Wykonawca wymienił już podkłady i szyny na odcinkach Chojnice – Powałki oraz Raduń [...] Brusy montowane są nowe urządzenia systemu sterowania ruchem kolejowym , które pozwolą zwiększyć prędkość pociągów. Gotowa jest infrastruktura kablowa. Poziom bezpieczeństwa na styku dróg i torów zwiększy
PRZECZYTAJniezbędnych pozwoleń pociągi pasażerskie na linii nr 201 pojadą z prędkością do 140 km/h (obecnie do 120 km/h), na linii nr 214 z prędkością do 120 km/h, a pociągi towarowe 100 km/h (obecnie do 80 km/h).
PRZECZYTAJPo zakończeniu wszystkich prac i pozyskaniu niezbędnych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 140 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe do 100 km/h (obecnie do 80 km/h). Skróci się czas
PRZECZYTAJRawska – Strzałki przebudowują i dostosowują do prędkości 200 km/h 16 obiektów inżynieryjnych: 2 mosty, 6 wiaduktów i 8 przepustów kolejowych. Dopuszczalna prędkość pociągów na tym odcinku zwiększy się ze 160
PRZECZYTAJm.in. wiadukt nad DK81 w Katowicach Ligocie i most nad rzeką Mleczną w Katowicach. Dzięki pracom prędkość pociągów wzrośnie dwukrotnie z 40 do 80 km/h. Zakres projektu obejmuje także remont budynku posterunku
PRZECZYTAJtransportu kolejowego. Studium zakłada analizę trasy dla pociągów, które pojadą z większą niż obecnie prędkością, od 120 (towarowe) do 160 km/h (pasażerskie). W planach studium uwzględniona ma być modernizacja
PRZECZYTAJ