• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2380, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-lepsze-podroze-miedzy-wagrowcem-a-bydgoszcza-oraz-poznaniem-a-wolsztynem-3865

Będą lepsze podróże między Wągrowcem a Bydgoszczą oraz Poznaniem a Wolsztynem

09.08.2018

na szybkie przystąpienie do prac. Szacunkowa wartość modernizacji obu tras kolejowych to około 122 mln zł. Modernizacja ma zwiększyć dostępność transportu kolejowego dla mieszkańców, ułatwić przewóz towarów [...] województwa oraz nr 357 na odcinku Drzymałowo – Wolsztyn. Wartość podpisanych umów to nieco ponad 1 mln zł netto. Zakończenie aktualizacji zaplanowane jest na IV kwartał 2019 r. Podpisane dokumenty są w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-w-krasniku-i-na-trasie-z-lublina-do-stalowej-woli-3832

Nowe perony w Kraśniku i na trasie z Lublina do Stalowej Woli

18.07.2018

2019 roku. Całkowity koszt projektu to 367 mln zł. Dofinansowanie ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia (POPW) wynosi 311,9 mln zł. Więcej informacji na temat projektu na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-i-modernizowane-przystanki-na-linii-poznan-pila-3528

Nowe i modernizowane przystanki na linii Poznań - Piła

06.11.2017

Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego. Wartość projektu to około 500 mln zł netto. Wysokość dofinansowania z Unii Europejskiej to około 425 mln zł netto, tj. 85% wartości zadania. Kontakt dla mediów: Zbigniew

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-mazury-i-podlasie-dzieki-modernizacji-linii-korsze-elk-3504

Szybciej na Mazury i Podlasie dzięki modernizacji linii Korsze – Ełk

10.10.2017

dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim to 16,11 mln zł netto. Szacunkowy koszt całej inwestycji w Krajowym Programie Kolejowym wynosi 578,5 mln zł. Prace projektowe zaplanowano do 2020 r., natomiast

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszanie-inwestycyjne-na-kolei-staje-sie-faktem-3345

Przyspieszanie inwestycyjne na kolei staje się faktem

07.04.2017

kwartał 2016 roku: 61 ogłoszonych przetargów na kwotę ok. 532 mln PLN netto (wartość szacunkowa) 50 umów podpisanych w I kw. 2016 na kwotę 612 mln PLN netto (wartości umów) I kwartał 2017 roku: 120 ogłoszonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-i-wygodniejsze-podroze-na-lubelszczyznie-i-podkarpaciu-3610

Szybsze i wygodniejsze podróże na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu

31.01.2018

2019 roku. Całkowity koszt projektu to 367 mln zł netto, z czego dofinansowanie ze środków unijnych, przyznane w ramach programu Polska Wschodnia wynosi 311,9 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ertms-na-e20-kunowice-terespol-bezpieczniejsze-i-sprawniejsze-przejazdy-3584

ERTMS na E20 Kunowice - Terespol – bezpieczniejsze i sprawniejsze przejazdy

05.01.2018

użytkowanie. Prace mają zostać wykonane w ciągu 61 miesięcy. Wartość projektu wynosi 691 mln zł netto, a wraz z nadzorem 707 mln zł. Projekt pn. „Zabudowa systemu ERTMS/ETCS poziom 2 na linii E20 Kunowice – Terespol

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-lepsze-podroze-rail-baltica-min-z-bialegostoku-do-elku-3574

Będą lepsze podróże Rail Baltica, m.in. z Białegostoku do Ełku

27.12.2017

projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego PLK podpisały z firmą MGGP S.A. Koszt zamówienia to 19,8 mln zł. netto. Zmienia się trasa Warszawa – Białystok Na odcinku Warszawa Rembertów – Zielonka – Tłuszcz [...] trakcyjna i przejazdy kolejowo-drogowe. Koszt prac na środkowym odcinku trasy Warszawa – Białystok to 641 mln złotych. W przyszłym roku rozpoczną się prace na podlaskim fragmencie Rail Baltica od Czyżewa do B

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poczatek-prac-na-stacji-piaseczno-3022

Początek prac na stacji Piaseczno

10.03.2016

zakończyć przebudowę stacji Piaseczno w II kwartale 2017 roku. Na przebudowę stacji PLK przeznaczyły 55 mln zł. Oprócz modernizacji infrastruktury pasażerskiej prace obejmą także wymianę torów, rozjazdów, sieci [...] 3 stacje oraz 6 przystanków między Warszawą Okęciem a Czachówkiem Południowym. Efektem wartej 460 mln zł modernizacji będzie szybsza i wygodniejsza podróż na trasie Warszawa Okęcie – Czachówek oraz nowoczesna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-budowa-mostu-kolejowego-na-nysie-luzyckiej-2831

Ruszyła budowa mostu kolejowego na Nysie Łużyckiej

03.07.2015

Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł, z czego prawie 17,5 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...138139140141142143144145146147...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1421 do 1430 z 2380.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook