Wyniki wyszukiwania
Rozkład jazdy pociągów jest kluczem do ułożenia kolejności połączeń realizowanych każdego dnia na polskich torach. W labiryncie kolejowych korytarzy trzeba pomieścić pociągi pasażerskie i towarowe, a
PRZECZYTAJWyrazy współczucia Rodzinie i Bliskim Zarząd i Pracownicy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Uroczystości pogrzebowe odbędą się 17 października 2012 roku w warszawskim kościele św. Karola Boromeusza p
PRZECZYTAJ1 347 664 857,67 złotych – tyle będzie kosztowała PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pełna modernizacja blisko 54 kilometrów linii kolejowej będącej fragmentem trasy Warszawa – Gdynia. W ramach projektu
PRZECZYTAJTor nie dla pieszych
11.10.2012
Modernizacje infrastruktury kolejowej i drogowej zapewniają, szczególnie w miastach, możliwość bezpiecznych przejść nad lub pod torami. Wiele osób wybiera jednak niebezpieczne skróty przez tory. We Wr
PRZECZYTAJStraż Ochrony Kolei to formacja odpowiedzialna za bezpieczeństwo na terenach kolejowych. Jakie ma zadania, uprawnienia i w jaki sposób działa ta licząca blisko trzy tysiące osób służba opowiemy w szes
PRZECZYTAJKilkanaście osób zostało zatrzymanych i pouczonych, kilkanaście powstrzymanych przed wejściem na tory w miejscach niedozwolonych. Straż Ochrony Kolei koordynowała prace z Mobilnego Centrum Monitoringu
PRZECZYTAJNie zeszli na tory w Krakowie
09.10.2012
Działania funkcjonariuszy w ramach akcji „Zero tolerancji dla przechłodzenia przez tory w miejscach niedozwolonych” wspierało Mobilne Centrum Monitorowania – samochód wyposażony w kilkanaście kamer i
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zatrudniają blisko 9 200 dyżurnych ruchu bezpośrednio odpowiedzialnych za prowadzenie i bezpieczeństwo ruchu kolejowego. Praca na tym stanowisku odbywa się w warunkach
PRZECZYTAJKonstrukcja dróg kolejowych jest uznawana za jeden z najtrwalszych rodzajów szlaków komunikacyjnych, dających możliwości przenoszenia największych obciążeń i intensywnej eksploatacji. Bezpieczne użytk
PRZECZYTAJO zmianie pogody w nocy 5/6 października ostrzegają komunikaty meteorologów. Kolejarze sprawdzili dodatkowe źródła zasilania i sprzęt techniczny do usuwania awarii sieci trakcyjnych, powalonych drzew
PRZECZYTAJ