Wyniki wyszukiwania
Szczecin Główny z windami i kładką
21.03.2018
„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny” ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejska z Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJzakończeniu przejmie on ruch pociągów odbywający się po obecnym starym moście kratownicowym. Kolejnym etapem będzie rozbiórka starego mostu i budowa drugiej przeprawy. Każdy z nowych mostów będzie miał pięć
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk, na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I (POIiŚ 5.1-11.1)”. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania
PRZECZYTAJZmienia się stacja Stalowa Wola Rozwadów
30.11.2017
pracuje na drugim. Zmienia się także stacji Stalowa Wola Rozwadów. W listopadzie kończy się pierwszy etap prac. Przygotowane są już cztery nowe tory. Wykonawca zamontował siedem rozjazdów, które zapewnią
PRZECZYTAJulicy Wodnej. Wartość projektu POIiŚ 5.2-12.1 „ Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych etap I - Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim” wynosi ponad 115 mln zł. Około 81 mln
PRZECZYTAJCoraz lepsze podróże ze stacji w Tarnowie
23.11.2017
i wyniesie 1h 32 min. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJrealizowana jest w ramach projektu POIiŚ 5.2-12.1 „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych etap I - Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”. Wartość projektu wynosi 115 mln brutto
PRZECZYTAJBudowa łącznicy na półmetku
28.09.2016
następnie spawane i w ten sposób powstają dwa najdłuższe przęsła w konstrukcji łącznicy. Kolejne etapy Po zakończeniu montażu przęseł, tymczasowe podpory zostaną rozebrane. Ich funkcje przejmą dźwigary
PRZECZYTAJenia wody odprowadzanej z mostu. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około
PRZECZYTAJzajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJ