Wyniki wyszukiwania
zyskają dostęp mieszkańcy kolejnych miejscowości. Inwestycja obejmuje również modernizację 4 mostów i 3 wiaduktów kolejowych, budowę i modernizację 7 przejść pod torami i tunelu drogowego, a także budowę
PRZECZYTAJodnowionego przejścia podziemnego. Perony będą wyższe, wyposażone w wiaty i ławki, tak jak na peronie nr 3. Na stacji wymienionych zostanie 14 km torów, sieć trakcyjna oraz 38 rozjazdów, które są jednym z kluczowych [...] zakończą się w połowie grudnia, tak aby pasażerowie od nowego rozkładu jazdy mieli już do dyspozycji 3 wyremontowane perony. Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły na przebudowę stacji w Radomiu 100 milionów
PRZECZYTAJjest największym beneficjentem środków Programu Kolej + – łączna wartość projektów w regionie to ok. 3,5 mld zł. Na Lubelszczyźnie do realizacji zakwalifikowano 5 projektów obejmujących utworzenie nowego
PRZECZYTAJModernizacja linii z Warszawy do Lublina
13.11.2017
współfinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł. Zobacz galerie zdjęć
PRZECZYTAJlinii Panewniki – Radoszowy między stacjami Katowice Ligota i Zabrze Makoszowy zostanie przebudowany 3 kilometrowy odcinek toru, przejazd kolejowy i dwa rozjazdy. Zarządca infrastruktury planuje na ten cel
PRZECZYTAJKrakowie Spółka Akcyjna oferowana cena: 30 299 574,00 zł brutto, ( 24 633 800,00 zł netto) Oferta nr 3 złożona przez TORPOL Sp. z o.o. oferowana cena: 28 282 560,81 zł brutto, ( 22 993 951,88 zł netto) Oferta [...] Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót: • przebudowę 12,4 km nawierzchni kolejowej, • wymianę 3 kpl. Rozjazdów, • przebudowę 12 przejazdów kolejowych, • wymianę uszkodzonych konstrukcji wsporczych
PRZECZYTAJu prac wyniesie ok. 1 godziny i 20 minut, natomiast przejazd z Krakowa do Przemyśla nie przekroczy 3 godzin. Koszt zadań poprawiających stan infrastruktury w latach 2010-2013, to ponad 200 mln zł (netto)
PRZECZYTAJwschodnim regionie województwa, dotychczas śladowo wykorzystywanych przez pociągi towarowe na poziomie 2-3 składów tygodniowo. Wielkość deficytu oraz brak zainteresowania przewoźników spowodował, że od grudnia
PRZECZYTAJi szerokości 13 metrów. Nowy most, do budowy którego zużytych zostanie ponad 600 ton stali i 1500 m3 betonu, jest jednym z 9 modernizowanych w ramach projektu. Modernizacja spowoduje prawdziwą rewolucję
PRZECZYTAJznajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pod pozycją 7.1-24.3. Informacje dla mediów: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie
PRZECZYTAJ