• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-modernizacje-linii-e-59-1237

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na modernizację linii E 59

28.03.2011

Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2km. (tj. budowa ekranów akustycznych [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-promocje-projektu-modernizacji-odcinka-zabrze-katowice-krakow-1031

Podpisano umowę na promocję projektu modernizacji odcinka Zabrze - Katowice - Kraków

17.11.2010

stacji Zabrze do stacji Kraków (Podłęże) wynosi 144 km, natomiast długość odcinka Sosnowiec Jęzor - Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy wynosi 58,2km. Analizowana linia kolejowa stanowi część III [...] Sosnowiec Jęzor - Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy (tj. linie kolejowe nr 134 - 6,9 do km i nr 133 - 51,4 km) oraz w zakresie robot sygnalizacyjnych: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kio-odrzuca-odwolania-w-postepowaniach-na-lcs-malbork-i-lcs-ilawa-1217

KIO odrzuca odwołania w postępowaniach na LCS Malbork i LCS Iława

15.03.2011

Warszawa Gdynia na odcinku od km 184,800 do km 236,000 objętym obszarem Lokalnego Centrum Sterowania w Iławie, 2) modernizacji linii Warszawa Gdynia odcinku od km 236,920 do km 287,700 objętym obszarem Lokalnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

2014/2015 RJ 2015/2016 W-wa Zachodnia - Gdańsk Główny 3h10 2h50 W-wa Centralna - Gdańsk Główny 3h00 2h40 W-wa Wschodnia- Gdańsk Główny 2h50 2h30 Ponadto PKP PLK S.A. pracuje nad dalszym skróceniem pos [...] 6. Cytat: „250 km/h maksymalna prędkość eksploatacyjna Pendolino; dla PKP IC pojedzie nie więcej niż 200 km/h”. Stanowisko PKP PLK S.A. i PKP IC: „Nieprawda. Po wdrożeniu prędkości 200 km/h i zebraniu [...] stolicy nad Bałtyk w 2,5 godz. Ostatnio była mowa o 3 godz.” sugeruje, że zapowiadane czasy przejazdu nie zostaną dotrzymane. Na konferencji prasowej Pan Minister mówił o przybliżonym czasie 2 godz. 45 minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-kolej-w-stolicy-dolnego-slaska-2674

Nowa kolej w stolicy Dolnego Śląska

21.11.2014

e pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania zajmie około 1 godziny i 40 min. Liczby Modernizacja 58 km linii dwutorowej, 12 przebudowywanych [...] mobilności, 100 obiektów inżynieryjnych, w tym 7 mostów; 10 wiaduktów na terenie Wrocławia, 15 km ekranów akustycznych, 2 ekodukty, 49 separatorów dla ochrony czystości wód. Projekt UE „Modernizacja linii kolejowej [...] Wałbrzycha i Świdnicy. Podczas kluczowego etapu przebudowy wiaduktu nad ul. Grabiszyńską – (demontaż 2 torów i starego przęsła) od marca 2015 r. będzie on końcowym przystankiem niektórych pociągów. PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sum-szykuje-dobre-podroze-koleja-z-olsztyna-do-braniewa-6431

SUM szykuje dobre podróże koleją z Olsztyna do Braniewa

03.12.2021

Pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej SUM jest szybki i precyzyjny. SUM ułożył pierwsze 2km nowych torów w okolicy Dobrego Miasta i kontynuuje roboty w kierunku Olsztyna. Mechanizacja znacznie [...] Następnie pracuje wysokowydajna oczyszczarka tłucznia. Maszyna ma 165 metrów długości. Na prawie 11 km szlaku oczyszczarka wykonała m.in. płukanie tłucznia z torowiska. Maszyna potrafi dobrać odpowiednią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-polaczy-myslenice-z-krakowem-8120

Kolej połączy Myślenice z Krakowem

24.03.2023

315 km, 14 projektów dot. odbudowy lub rozbudowy linii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii [...] Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się [...] budowie linii kolejowej pomiędzy krakowskimi Swoszowicami a centrum Myślenic. Szlak o długości ok. 22 km będzie prowadził m.in. dwoma tunelami kolejowymi. Wybudowane zostaną również nowe wiadukty i mosty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-lodzka-stacja-za-blisko-cwierc-miliarda-zlotych-2795

Nowa łódzka stacja za blisko ćwierć miliarda złotych

13.05.2015

budowę torów o łącznej długości ponad 40 km. Zbudowano 10 nowych torów, z czego 6 przeznaczonych jest dla pociągów pasażerskich, 2 dla ruchu towarowego, a ostatnie 2 do obsługi technicznej składów. Nad torami [...] dworca do korytarza prowadzi pochylnia, a na perony będzie można dostać się jedną z trzech wind. 48 km nowych torów Łódź Widzew jest kluczową stacją łódzkiego węzła kolejowego. Stąd biegną tory w kierunku [...] torami rozciągnięto sieć trakcyjną o łącznej długości 55 km, zamontowano 90 rozjazdów. Perony o długości 400 metrów są wyższe od dotychczasowych i ułatwiają pasażerom wsiadanie do pociągów. Stacja została

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-krotszych-podrozy-centralna-magistrala-kolejowa-6805

PLK dla krótszych podróży Centralną Magistralą Kolejową

22.03.2022

Kolejowej z prędkością powyżej 200 km/h Inwestycje na Centralnej Magistrali Kolejowej skrócą czas podróży. Polskie Linie Kolejowe dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h. Dla zwiększenia poziomu be [...] obiektów, w tym 4 wiaduktów, 2 mostów, 15 przepustów na szlaku Opoczno Płd. - Pilichowice. Wdrażany jest Europejski System Zarządzania Ruchem Kolejowym ERTMS/ETCS poziom 2 wraz z budową systemu sterowania [...] systemu ERTMS/ETCS poziom 2, oraz przeprowadzeniu procesu certyfikacji i uzyskaniu zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji całej linii CMK będzie możliwy przejazd z prędkością do 250 km/h. Centralna Magistrala

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-wygodne-podroze-pociagiem-z-centrum-pyskowic-do-gliwic-i-katowic-8017

Kolej Plus – wygodne podróże pociągiem z centrum Pyskowic do Gliwic i Katowic

21.02.2023

315 km, 14 projektów dot. odbudowy lub rozbudowy linii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii [...] Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się [...] Kolejowe połączenie stacji Pyskowice i Pyskowice Miasto umożliwi budowa 3-km zelektryfikowanej linii jednotorowej. Mieszkańcy centrum Pyskowic po 20 latach zyskają wygodny dojazd do Katowic przez Gliwice

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9101112131415161718...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 131 do 140 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook