• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 13.30. Rezultatów: 280, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-wodzislawia-slaskiego-do-chalupek-2994

Pociągiem z Wodzisławia Śląskiego do Chałupek

18.01.2016

najbliższych latach planują zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Inwestycja w liczbach: 30 km zrewitalizowanej linii kolejowej 13 nowych peronów 43 wymienione rozjazdy 24 zmodernizowane przejazdy kolejowo-drogowe [...] stacjach. Na zrewitalizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. trasie pasażerowie mają do dyspozycji 13 nowych peronów, dostosowanych do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Wyposażono [...] kolejowym. Zamontowano urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na przejazdach. Zrewitalizowano 30 km linii kolejowych oraz wyremontowano budynki nastawni, z których dyżurni kierują ruchem pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cef-nowa-perspektywa-tez-dla-kolei-miedzyaglomeracyjnej-w-wojewodztwach-mazowieckim-i-podlaskim-3236

CEF – nowa perspektywa też dla kolei międzyaglomeracyjnej w województwach mazowieckim i podlaskim

22.11.2016

na odcinku Czyżew – Białystok. 9. Modernizacja linii kolejowej E 30 – odcinek Zabrze – Katowice – Kraków. 10. Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy - Rudzice wraz z dobudową torów [...] wniosków złożonych w I i II turze konkursu, przyznając tym samym Polsce dotacje o łącznej wysokości ponad 13. mld złotych. Dzięki temu zmodernizowanych zostanie prawie 1100 km linii kolejowych w 10 województwach [...] Wlkp., etap I: Łódź Kaliska - Zduńska Wola. 12. Poprawa dostępu kolejowego do portu morskiego w Gdyni. 13. Poprawa dostępu kolejowego do portów morskich w Szczecinie i Świnoujściu. 14. Poprawa infrastruktury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-dostepniejsza-w-calej-polsce-dzieki-wykorzystanym-miliardom-zlotych-6452

Kolej dostępniejsza w całej Polsce dzięki wykorzystanym miliardom złotych

08.12.2021

wartość w historii PLK. Na podobnym etapie poprzedniej perspektywy zrealizowano wydatki na poziomie 13,7 mld zł, obecnie inwestycje za ok. 45 mld zł służą podróżnym i już usprawniły przewóz towarów na ponad [...] blisko 600 mostów np. na międzynarodowej trasie Rail Baltica na Bugu, nad Wisłą w Krakowie na trasie E 30, czy na Sanie na trasie Lublin - Stalowa Wola. Inwestycje w transport kolejowy towarowy to korzyści

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pojada-ze-skwierzyny-do-miedzychodu-beda-nowe-polaczenia-w-lubuskiem-8834

Pociągi pojadą ze Skwierzyny do Międzychodu – będą nowe połączenia w Lubuskiem

06.10.2023

Międzychodem (linia kolejowa 363). Szacunkowa wartość robót budowlanych, obejmujących m.in. ten ok. 30-km odcinek, wynosi ponad 300 mln zł. Podpisana dziś umowa oznacza, że Polskie Linie Kolejowe podpisały [...] Projekty w Programie obejmują: 12 projektów dot. rewitalizacji linii na łączną długość ok. 372 km; 13 projektów dot. odbudowy lub rozbudowy linii na łączną długość ok. 484 km; 7 projektów dot. budowy nowych [...] wzrost atrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld zł środki jednostek samorządu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowsze-pociagi-pasazerskie-znow-pojada-z-sokolowa-podlaskiego-do-siedlec-8866

Mazowsze: Pociągi pasażerskie znów pojadą z Sokołowa Podlaskiego do Siedlec

10.10.2023

Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą dokumentacji projektowej i przebudowy prawie 30 km linii kolejowej, która połączy Sokołów Podlaski z Siedlcami. Trasa zostanie zelektryfikowana. P [...] przygotować atrakcyjną ofertę podróży. Czas podróży między Sokołowem Podlaskim a Siedlcami wyniesie ok. 30 minut. Do Warszawy z Sokołowa pociągi z prędkością do 120 km/h pojadą w czasie ok. 120 minut dla pociągów [...] wzrost atrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-szykuja-miejsce-startu-tarczy-tbm-w-grudniu-beda-w-lodzi-pierwsze-elementy-maszyny-4473

PLK szykują miejsce startu tarczy TBM, w grudniu będą w Łodzi pierwsze elementy maszyny

18.12.2019

komora dla maszyny drążącej podziemny tunel w Łodzi będzie miała maksymalnie 26,5 m głębokości oraz 30 m szerokości. Realizacja prac Wykonawca planuje zabudowę tarczy do marca, a następnie stopniowo prace [...] Polesie i Łódź Śródmieście, do stacji Łódź Fabryczna (ok. 3 km), będzie wykonywany tarczą o średnicy 13,04 m. To największa maszyna jaka pracowała w Polsce. Taką samą metodą wykonane zostaną 4 jednotorowe [...] Środowisko. Wartość projektu wynosi 1 764 333 383,70 zł, z czego dofinansowanie unijne to 1 434 417 385,13 zł. PLK podpisały w grudniu 2017 r. umowę z konsorcjum: Energopol Szczecin oraz Przedsiębiorstwo Budowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cztery-kontrakty-w-trzy-dni-rusza-rewitalizacja-linii-bydgoszcz-tczew-1395

Cztery kontrakty w trzy dni – rusza rewitalizacja linii Bydgoszcz Tczew

12.08.2011

km: stacja Maksymilianowo – 0,15 km; szlak Maksymilianowo – Kotomierz – 8,05 km; stacja Kotomierz – 1,3 km; szlak Kotomierz – Pruszcz Pomorski – 6,8 km; stacja Pruszcz Pomorski – 1 km; szlak Pruszcz Pomorski [...] zostanie przepustowość linii oraz nastąpi poprawa bezpieczeństwa jazdy. Termin realizacji czterech umów to 30 listopada 2011 roku. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwie-maszyny-tbm-w-lodzi-kolejny-etap-prac-by-kolej-zapewniala-lepsze-podroze-4774

Dwie maszyny TBM w Łodzi, kolejny etap prac, by kolej zapewniała lepsze podróże

24.06.2020

rzecznym oraz drogowym dojechały w czerwcu wszystkie elementy dużej maszyny ok.1560-tonowej o ponad 13 średnicy i 110 m długości. Tunel, który wykona będzie miał ok. 3 km długość i średnicę 12,7 m. Wykonawca [...] zachodnim a wschodnim. Docelowo komora dla dużej maszyny TBM będzie miała 26,5 m głębokości oraz do 30 m szerokości. Przy komorze startowej dla mniejszego TBM w rejonie ul. Długosza prace obejmują m.in [...] średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-budujemy-podziemne-polaczenia-ktore-zwieksza-oferte-kolei-5855

Łódź. Budujemy podziemne połączenia, które zwiększą ofertę kolei

29.06.2021

pracuje wg właściwego, kontrolowanego harmonogramu. Maszyna TBM Katarzyna z tarczą o średnicy ponad 13 metrów drąży dwutorowy tunelu od ulicy Stolarskiej do podziemnego dworca Łódź Fabryczna. TBM Faustyna [...] wystąpienia osiadań podłoża. Na dwutorowy tunel o średnicy 12,7 m i długości 3 km wykonawca przeznaczy 13 500 tubingów. Do budowy 4 tuneli jednotorowych o łącznej długości 4,5 km wyprodukowane będzie 16 400 [...] rejonie ulic Ogrodowej i Karskiego) montowane są ściany szczelinowe. W ten sposób wykop o głębokości do 30 m będzie zabezpieczony przed osuwaniem się ziemi. Wykonywany jest strop na poziomie „zero”. Kolejno

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduja-nowy-most-nad-kanalem-zeranskim-w-nieporecie-7258

PLK budują nowy most nad Kanałem Żerańskim w Nieporęcie

27.07.2022

zwiększenie prędkości pociągów pokonujących przeprawę. Most nad Kanałem Żerańskim zostanie wyremontowany za 13 mln zł netto ze środków własnych spółki PLK. Po zakończeniu prac, w listopadzie 2022 r., pociągi p [...] Wieliszewie. W jego miejsce GDDKiA zbuduje nowy, wyższy i dłuższy obiekt. Dotychczasowa jednoprzęsłowa 30 - metrowa kratownica wiaduktu zostanie zamieniona na dwuprzęsłową, dłuższą – bo ponad 80 metrową. Nowy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9101112131415161718...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 131 do 140 z 280.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook