Wyniki wyszukiwania
środków budżetowych) na odcinku linii nr 95 Kraków Batowice – Nowa Huta. Zapewnią one zwiększenie prędkości do 100 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 80 km/h dla pociągów towarowych. Między Krakowem Batowicami
PRZECZYTAJwygodną i dostosowaną dla osób niepełnosprawnych infrastrukturę. Pociągi po nowych torach pojadą z prędkością 160 km/h. Całość prac na tym odcinku zostanie zakończona w drugim kwartale 2017 roku. Liczby projektu
PRZECZYTAJdwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę [...] w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut
PRZECZYTAJprzęseł. 44 pociągi w ciągu doby przejeżdżają przez obiekt z maks. prędkością 90 km/h. Na czas remontu wprowadziliśmy ograniczenie prędkości do 30 km/h, a ruch prowadzimy po jednym torze. Zmiany w ruchu są
PRZECZYTAJnawierzchnię, sieć trakcyjną i wyremontowano obiekty inżynieryjne. Efektem prac jest podniesienie prędkości pociągów w torze nr 1 na odcinku Radom – Skarżysko Kamienna z 60 km/h do 100-120 km/h, a w torze
PRZECZYTAJę połączenia stolic województwa dolnośląskiego i wielkopolskiego. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania skróci
PRZECZYTAJkolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap I. Cel omówionych projektów to m.in. uzyskanie prędkości 160 km/h w ruchu pasażerskim i 120 km/h w ruchu towarowym, skrócenie czasu jazdy pociągów oraz
PRZECZYTAJgłównych międzynarodowych liniach kolejowych - linie tworzące ten układ powinny być dostosowane do prędkości: 160 km/godz. w ruchu pasażerskim i 120 km/godz. w ruchu towarowym, przy nacisku osi 225 kN.) i
PRZECZYTAJkolejowej Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Jaworzno Szczakowa zostanie przywrócona maksymalna prędkość eksploatacyjna pociągów pasażerskich i towarowych. Pasażerskie znów osiągną 120 km/h, a towarowe [...] trasy Częstochowa – Fosowskie pozwoli na przywrócenie jej pierwotnych parametrów technicznych – prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 70 km/h dla towarowych. Inwestycja swoim zasięgiem obejmie
PRZECZYTAJprzewiduje się realizację robót na kwotę ok. 40 mln zł, co przyniesie efekt w postaci podniesienia prędkości rozkładowej do 100/120 km/h. W 2006 r. Oddział Regionalny PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Krakowie [...] w 2000 r. ruchu pociągów na odcinku Rzeszów – Kolbuszowa o długości ok. 29 km oraz podwyższenie prędkości rozkładowej z V= 30 km/h do 70 km/h. W 2000 r. ze względów ekonomicznych został zawieszony ruch [...] sterowania ruchem kolejowym na 30 przejazdach i 9 na szlakach kolejowych. Pozwoliło to na podniesienie prędkości rozkładowej pociągów do 70/110 km/h Efektem tej modernizacji jest m.in.: uruchomienie od nowego
PRZECZYTAJ