Wyniki wyszukiwania
Kolejowe S.A. zmodernizują łącznie ponad 300 przejazdów kolejowo-drogowych. Koszt zadania to ponad 300 mln zł. Jego realizacja kończy się w bieżącym roku. Bezpieczeństwo to jeden z priorytetów PKP Polskich
PRZECZYTAJTerespol, etap II” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, a jego koszt to prawie 550 mln PLN netto. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel
PRZECZYTAJprzejazdów. Realizacja tych działań, współfinansowanych przez Unię Europejską, kosztuje ponad 300 mln zł. POIiŚ 7.1-59 „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych
PRZECZYTAJprogramu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021–2025”. Wartość inwestycji to ponad 8 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest w IV kwartale 2022 roku. Większy dostęp do komunikacji kolejowej
PRZECZYTAJświetlną i dźwiękową. Wartość prac zwiększających dostępność do pociągów na obu przystankach to 3,5 mln zł. Zakończenie robót planowane jest w bieżącym roku. Program Przystankowy w woj. podlaskim W województwie
PRZECZYTAJProgramu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Łączna wartość projektu to ok. 50 mln zł.
PRZECZYTAJ2021–2025”. Wartość czterech zadań realizowanych w ramach programu w Katowicach to łącznie ponad 9 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest w IV kwartale 2023 r. Linia Katowice Ligota – Tychy (nr 142)
PRZECZYTAJKolej bliżej mieszkańców w Nowym Sączu
06.07.2023
Dzięki inwestycji PLK SA za blisko 30 mln zł, na trasie kolejowej Tarnów - Leluchów, wybudowane zostaną dwa dodatkowe przystanki o nazwie Nowy Sącz Dąbrówka i Nowy Sącz Gorzków . Nowe obiekty zwiększą
PRZECZYTAJwiększej liczby pociągów i sprawniejsze przejazdy między Warszawą a Kutnem. Projekt o wartości blisko 120 mln zł netto - „Poprawa przepustowości linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa - Kutno etap I Prace na
PRZECZYTAJUmowę na realizację zadania podpisano z Trakcją. Wartość robót finansowanych ze środków własnych to 12 mln zł. Zakończenie budowy nowego peronu zaplanowano do końca września, zaś budowy chodnika po południowej
PRZECZYTAJ