Wyniki wyszukiwania
Modernizacja linii kolejowej łączącej stolice Małopolski i Podkarpacia pozwoli na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów pasażerskich do 160 km/h. Dzięki tej inwestycji szybciej pojadą również pociągi
PRZECZYTAJKolejowa inwestycja zbawienna dla kierowców
11.02.2011
modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia - Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia - Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. konsekwentnie realizują założenia strategii inwestycyjnej. Do końca tego roku planowane są do ogłoszenia przetargi na łączną kwotę około 16 miliardów złotych. Pierwszy kwar
PRZECZYTAJlinii kolejowej – na trasę będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Linia będzie przygotowana do prędkości 120 km/h, czyli o 40 km/h większej niż obecnie. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu niezbędnych
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie
PRZECZYTAJWygodniej koleją z Iławy do Olsztyna
24.06.2017
Wymiana torów, sieci trakcyjnej i rozjazdów umożliwi zwiększenie prędkości i przepustowości linii. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h. Projekt pn. „Zaprojektowanie [...] Obecnie przejazd między tymi miejscowościami trwa niecałe 70 minut, a pociągi pasażerskie jadą z prędkością do 120 km/h. Koszt inwestycji przekroczył 200 mln zł. Do września br. potrwają prace na dalszym [...] Kończy się remont na stacji Naterki. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, natomiast towarowe do 100 km/h. Koszt obu inwestycji to ponad 50 mln zł. Zakończyły
PRZECZYTAJumożliwią podróżowanie z Warszawy do Gdyni z prędkością 160 km/h, w przy-padku klasycznego pociągu osobowego oraz w wariancie składu z tzw. wychylnym pudłem z prędko-ścią 200 km/h. Dzięki realizacji programu
PRZECZYTAJnej do przewozów towarowych, po zakończeniu prac między Dziarnowem i Wapiennem pociągi zwiększą prędkość z 40 do 60 km/h. Składy będą mogły zabrać więcej ładunków, gdyż poprawią się parametry trasy - zwiększy
PRZECZYTAJTowary jadą nowym mostem nad Wieprzem
30.06.2018
przejazdu koleją między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do 90 min. Pociągi pojada z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem a Pilawą. W ramach modernizacji
PRZECZYTAJja jednej – zachodniej konstrukcji. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pojada przez most z prędkością 160 km/h. Prace objęły wymianę stalowego przęsła nurtowego. Do demontażu i przesunięcia kratownicy
PRZECZYTAJ