Wyniki wyszukiwania
Informacja Prasowa
25.09.2006
podstawie której zostanie poprowadzona modernizacja linii z docelowym efektami w postaci: - zwiększenia prędkości do 160km/h dla pociągów pasażerskich i 120km/h dla pociągów towarowych - skrócenia czasu przejazdu
PRZECZYTAJa dyżurny ruchu będzie mógł zatrzymać nadjeżdżający pociąg lub nakazać maszyniście zmniejszenie prędkości. Dzięki szybkiej reakcji możesz uratować życie – swoje lub innych. Jeśli zauważysz awarię na przejeździe
PRZECZYTAJzakłada rewitalizację linii kolejowej, przywrócenie jej pełnej funkcjonalności oraz zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h. Modernizacja obejmie także budowę nowych przystanków oraz przebudowę przejazdów
PRZECZYTAJkorytarzy sieci bazowej TEN-T, dostosowanie infrastruktury do kursowania pociągów towarowych z prędkością 100 km/h, a także wdrożenie systemu ERTMS/ETCS. W ramach nowej pespektywy UE planowane są również [...] zmodernizowanymi liniami kolejowymi, na których możliwe będzie dalsze podwyższanie dopuszczalnej prędkości maksymalnej, co pozwoli na skrócenie czasu przejazdów pomiędzy poszczególnymi miastami. Realizowane
PRZECZYTAJ160 km/h, a towarowe z 70 km/h do 120 km/h. Inwestycja przygotuje możliwość rozbudowy linii do prędkości pociągów do 200 km/h, w ramach planowanego oddzielnego zadania w zakresie zabudowy systemu ETCS/ERTMS [...] 8-kilometrowy odcinek torów będzie dostosowany, podobnie jak cała linia „Podłęże-Piekiełko”, do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych. Linia kolejowa w tym miejscu
PRZECZYTAJzwiększy komfort i skróci czas podróży. Przejazd najszybszym pociągiem między Warszawą a Lublinem z prędkością do 160 km/h, po zakończeniu modernizacji całego odcinka od Warszawy do Lublina, zajmie 1,5 h. Będzie [...] tor W ramach prac między Lublinem a Otwockiem PLK zmodernizują 150 km torów i sieci trakcyjnej do prędkości 160 km/h. Budowa drugiego toru między Otwockiem a Pilawą zdecydowanie zwiększy możliwości przejazdu
PRZECZYTAJprzeprowadzonym pracom możliwy będzie przejazd pociągów pasażerskich z prędkością V = 100 - 160 km/h, pociągów towarowych z prędkością V = 80 - 120 km/h, co w konsekwencji skróci czas przejazdu, przy jednoczesnym
PRZECZYTAJstandardów pn. „Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych do prędkości V max ≤ 200 km/h (dla taboru konwencjonalnego) / 250 km/h (dla taboru z wychylnym pudłem).” W trakcie
PRZECZYTAJtermin: 22-23 stycznia 2025 r., Bydgoszcz. Organizator: Polska Izba Kolei Kongres Kolei Dużych Prędkości & Europejskie Forum Taborowe , termin: 17 marca 2025 r., Łódź. Organizator: Zespół Doradców Gos
PRZECZYTAJelektryfikacja dotyczyć będzie ok. 48 km linii kolejowej. Do portu lotniczego pociągi będą jeździć z prędkością do 140 km/h, a towarowe do 80 km/h. Inwestycja obejmie 52 obiekty inżynieryjne i 38 przejazdów
PRZECZYTAJ