• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przejscia-podziemne-i-wiadukty-na-trasie-warszawa-skierniewice-2290

Nowe przejścia podziemne i wiadukty na trasie Warszawa – Skierniewice

11.03.2014

między innymi do Krakowa i Katowic będą mogły tędy jeździć z wyższą prędkością niż dotychczas. Docelowo pociągi będą mogły osiągać prędkość 160 km/h. Zakończenie prac torowych na odcinku z Warszawy Zachodniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-centrum-krakowa-na-lotnisko-2286

Nowym torem z centrum Krakowa na lotnisko

07.03.2014

które zastąpią dotychczas wykorzystywane szynobusy spalinowe. Po zakończeniu modernizacji maksymalna prędkość z jaką będą mogły kursować pociągi wyniesie 80 km/h. Inwestycja wpisuje się w plany rozwoju miasta

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasa-zgierz-widzew-gotowa-za-szesc-miesiecy-2279

Trasa Zgierz – Widzew gotowa za sześć miesięcy

05.03.2014

przejazd pociągiem aglomeracyjnym ze Zgierza do stacji Łódź Widzew zajmie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Podróżni będą mogli korzystać z trzech nowych przystanków: Łódź Stoki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizyla-torun-z-bydgoszcza-2272

Kolej zbliżyła Toruń z Bydgoszczą

04.03.2014

Na całej długości zrewitalizowanej trasy Toruń - Bydgoszcz pociągi mogą już jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h. Skorygowany rozkład jazdy, który zostanie wprowadzony 9 marca, pozwoli pasażerom dostać [...] roku, pociągi z Inowrocławia do Torunia i dalej do Jabłonowa Pomorskiego pojadą po nowych torach z prędkością 120 km/h. Roboty rewitalizacyjne zostaną przeprowadzone na trasie o długości 92 km. Kolejna re [...] rewitalizacja zakończona w 2012 roku, między Bydgoszczą a Tczewem, pozwoliła na podwyższenie prędkości maksymalnej do 160 km/h i na skrócenie czasu jazdy pociągiem z Bydgoszczy do Gdańska, do nieco ponad

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-wroclaw-poznan-zmienia-tory-przystanki-mosty-przejazdy-2268

Modernizacja linii Wrocław - Poznań zmienia tory, przystanki, mosty, przejazdy

03.03.2014

linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania skróci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-czempin-trwaja-prace-na-torach-2245

Poznań – Czempiń, trwają prace na torach

17.02.2014

Podróżni zauważą oraz odczują zmiany dotyczące peronów. Po zakończeniu inwestycji, w oczekiwaniu na pociąg będą mogli skorzystać z nowych ławek, zamontowane zostanie także nowe oświetlenie. Wszystkie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/marcowa-korekta-rozkladu-jazdy-2249

Marcowa korekta rozkładu jazdy

24.02.2014

na trasie ze stolicy do Białegostoku. Po ich zakończeniu pociągi pasażerskie będą mogły rozwijać prędkość do 160 km/h. Zgodnie z planem kontynuowane będą prace na trasach ze stolicy do Trójmiasta i do Łodzi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowa-operacja-wodno-ladowa-na-odrze-we-wroclawiu-2248

Kolejowa operacja wodno-lądowa na Odrze we Wrocławiu

22.02.2014

linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania skróci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-wygodniejsza-obsluga-na-slaskich-torach-2246

Szybsza podróż, wygodniejsza obsługa na śląskich torach

18.02.2014

trakcyjnej, wymiany urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Efektem tej rewitalizacji jest podniesienie prędkości konstrukcyjnej na w/w odcinkach z 50 km/h do 100 km/h i lepsza przepustowość oraz wyższy poziom [...] Ząbkowice. Rewitalizacja podwyższy stan techniczny całej trasy. Możliwe będzie przywrócenie maksymalnej prędkości jazdy na tej linii dla pociągów pasażerskich do 120 kilometrów na godzinę, a towarowych – do 100

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polmetek-modernizacji-trzech-kolejowych-mostow-na-trasie-wroclaw-walbrzych-2242

Półmetek modernizacji trzech kolejowych mostów na trasie Wrocław – Wałbrzych

14.02.2014

ograniczeń technicznych i szybsza jazda pociągów z prędkością do 120 km/godz. Obecnie ruch po nowym torze nr 1 odbywa się z ograniczeniem prędkości do 50 km/godz., ze względu na prace wykonywane na sąsiednim

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...131132133134135136137138139140...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1351 do 1360 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook