Wyniki wyszukiwania
Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz – prace przygotowawcze” jest usprawnienie prowadzenia ruchu pociągów poprzez osiągnięcie technicznych parametrów umożliwiających przejazd pociągów p
PRZECZYTAJsa.pl Zobacz galerię najważniejszych maszyn pracujących przy rewitalizacji linii Rewitalizacja prowadzona jest w ramch projektu POIiŚ 7.1 – 45 „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu
PRZECZYTAJWartość umowy – 151.331.525,34 PLN brutto Termin realizacji umowy – lata 2011 – 2013 Roboty budowlane prowadzone będą głównie w zakresie: nawierzchni torowej, obiektów inżynieryjnych, przejazdów kolejowych, peronów
PRZECZYTAJśrodków budżetowych o wartości 27,19 mln zł netto. Realizacja zadania potrwa do listopada 2010 r. i prowadzona jest przez Konsorcjum VTS-Linia 274 (VolkerRail Polska Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Budownictwa
PRZECZYTAJiu się wyboru najkorzystniejszej oferty, oba postępowania będą podlegały uprzedniej kontroli, prowadzonej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Zadania są realizowane w ramach Projektu „Modernizacja
PRZECZYTAJOtwarcie tunelu średnicowego
11.01.2007
PLK SA. W tej chwili teren budowy został zabezpieczony przez służby SOK, zaś ekipy PKP PLK S.A. prowadzą ostatnie prace porządkowe i wykończeniowe. W ciągu następnych dni odbędą się również przejazdy próbne
PRZECZYTAJ„Verda Lumo”. Otwarcie uświetnił występ mieszanego chóru z repertuarem pieśni w języku esperanto, prowadzonego przez lidera siedleckich esperantystów Józefa Dumę. Po otwarciu Kongresu goście oprowadzeni przez
PRZECZYTAJwyłączona z ruchu pasażerskiego przez dwoma laty wskutek złego stanu technicznego. Od tej pory był tam prowadzony w niewielkim zakresie wyłącznie ruch towarowy. Plany modernizacji przewidują przywrócenie prędkości
PRZECZYTAJInwestycja jest częścią szerszego programu modernizacji infrastruktury kolejowej, który PLK S.A. prowadzi z wykorzystaniem środków krajowych i unijnych. Celem tych działań jest nie tylko poprawa bezpieczeństwa
PRZECZYTAJna Kolbego w Teresinie oraz Szymanowską w Paprotni (droga powiatowa nr 3837W). Inwestycja była prowadzona przy utrzymaniu ruchu kolejowego – wykonawca etapami demontował tory, budował płytę nośną tunelu
PRZECZYTAJ