• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-modernizacja-linii-rail-baltica-2432

Ruszyła modernizacja linii Rail Baltica

27.05.2014

pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po zmodernizowanej trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Sprawniejszy dojazd do Warszawy W ramach inwestycji zaplanowano

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-nieco-ponad-trzy-i-pol-godziny-z-warszawy-do-wroclawia-2429

W nieco ponad trzy i pół godziny z Warszawy do Wrocławia

26.05.2014

pociągi osiągną prędkość do 140 km/h, a stamtąd do Włoszczowy pojadą z prędkością do 120 km/h. Na Centralnej Magistrali Kolejowej, w drodze między Włoszczową a stolicą, zakładana prędkość wyniesie 200 km/h

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-nowymi-torami-z-czempinia-do-poznania-2418

Szybciej nowymi torami z Czempinia do Poznania

22.05.2014

po zakończeniu wszystkich prac inwestycyjnych, pociągi pasażerskie będą mogły jeździć trasą z prędkością 160 km/h. Nowa infrastruktura kolejowa służyć będzie przynajmniej przez najbliższe 30 lat. Zakończenie [...] planowane jest na koniec przyszłego roku. Dzięki inwestycji zlikwidowane zostaną liczne ograniczenia prędkości, które wynikają ze stanu technicznego wysłużonej infrastruktury kolejowej. Zwiększy się bezpieczeństwo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-trasy-chelmza-grudziadz-z-nadzorem-inwestorskim-1896

Rewitalizacja trasy Chełmża – Grudziądz z nadzorem inwestorskim

05.04.2013

jest w maju tego roku. Zaplanowane prace rewitalizacyjne na tym odcinku pozwolą na podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80-100 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu pociągów o około 20 min. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-na-opolszczyznie-usprawni-transport-kolejowy-2414

Rewitalizacja na Opolszczyźnie usprawni transport kolejowy

20.05.2014

gotowe jeszcze w tym roku. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h, a towarowe 100 km/h. Czas przejazdu na tej trasie dla pociągów regionalnych skróci się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-miesiac-pierwszy-nowy-peron-i-nowe-tory-na-stacji-lodz-widzew-2400

Za miesiąc pierwszy nowy peron i nowe tory na stacji Łódź Widzew!

15.05.2014

przejazd pociągiem aglomeracyjnym ze Zgierza do stacji Łódź Widzew zajmie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Po modernizacji stacja Łódź Widzew będzie wyposażona w 3 nowe perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-bezpieczniej-i-komfortowo-czyli-ciag-dalszy-modernizacji-linii-e20-2394

Szybciej, bezpieczniej i komfortowo czyli ciąg dalszy modernizacji linii E20

14.05.2014

pasażerskiego jak i transportu kolejowego. Pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h (osobowe) i 120 km/h (towarowe). Poprawi się również płynność ruchu kolejowego oraz jego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-godziny-krocej-koleja-z-koluszek-do-czestochowy-2392

Pół godziny krócej koleją z Koluszek do Częstochowy

13.05.2014

„Wiedenka” (dawna Kolej Warszawsko-Wiedeńska). W rezultacie prowadzonych działań przywrócona zostanie prędkość rozkładowa do 120 km/h dla pociągów osobowych i do 100 km/h dla pociągów towarowych, co będzie miało

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-wygodniej-i-krocej-na-odcinku-fosowskie-opole-2384

Koleją wygodniej i krócej na odcinku Fosowskie – Opole

09.05.2014

przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prac na tej trasie będzie zwiększenie prędkości do 140 km/h (poprzednio obowiązywała prędkość 50-60 km/h). Takie przyspieszenie będzie możliwe m.in. dzięki reelektryfikacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-na-moscie-srednicowym-2385

Nowe tory na moście średnicowym

10.05.2014

sprawniejszą komunikację kolejową w obszarze warszawskiego węzła kolejowego. Pociągi pojadą szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie częstotliwości kursowania pociągów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...128129130131132133134135136137...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1321 do 1330 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook