Wyniki wyszukiwania
Ruszyła modernizacja linii Rail Baltica
27.05.2014
pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po zmodernizowanej trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Sprawniejszy dojazd do Warszawy W ramach inwestycji zaplanowano
PRZECZYTAJpociągi osiągną prędkość do 140 km/h, a stamtąd do Włoszczowy pojadą z prędkością do 120 km/h. Na Centralnej Magistrali Kolejowej, w drodze między Włoszczową a stolicą, zakładana prędkość wyniesie 200 km/h
PRZECZYTAJpo zakończeniu wszystkich prac inwestycyjnych, pociągi pasażerskie będą mogły jeździć trasą z prędkością 160 km/h. Nowa infrastruktura kolejowa służyć będzie przynajmniej przez najbliższe 30 lat. Zakończenie [...] planowane jest na koniec przyszłego roku. Dzięki inwestycji zlikwidowane zostaną liczne ograniczenia prędkości, które wynikają ze stanu technicznego wysłużonej infrastruktury kolejowej. Zwiększy się bezpieczeństwo
PRZECZYTAJjest w maju tego roku. Zaplanowane prace rewitalizacyjne na tym odcinku pozwolą na podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80-100 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu pociągów o około 20 min. Projekt
PRZECZYTAJgotowe jeszcze w tym roku. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h, a towarowe 100 km/h. Czas przejazdu na tej trasie dla pociągów regionalnych skróci się
PRZECZYTAJprzejazd pociągiem aglomeracyjnym ze Zgierza do stacji Łódź Widzew zajmie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Po modernizacji stacja Łódź Widzew będzie wyposażona w 3 nowe perony
PRZECZYTAJpasażerskiego jak i transportu kolejowego. Pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h (osobowe) i 120 km/h (towarowe). Poprawi się również płynność ruchu kolejowego oraz jego
PRZECZYTAJ„Wiedenka” (dawna Kolej Warszawsko-Wiedeńska). W rezultacie prowadzonych działań przywrócona zostanie prędkość rozkładowa do 120 km/h dla pociągów osobowych i do 100 km/h dla pociągów towarowych, co będzie miało
PRZECZYTAJprzez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prac na tej trasie będzie zwiększenie prędkości do 140 km/h (poprzednio obowiązywała prędkość 50-60 km/h). Takie przyspieszenie będzie możliwe m.in. dzięki reelektryfikacji
PRZECZYTAJNowe tory na moście średnicowym
10.05.2014
sprawniejszą komunikację kolejową w obszarze warszawskiego węzła kolejowego. Pociągi pojadą szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie częstotliwości kursowania pociągów
PRZECZYTAJ