• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zobacz-swoj-pociag-na-interaktywnej-mapie-2802

Zobacz swój pociąg na interaktywnej mapie

26.05.2015

realizowane przez spółki Grupy PKP oraz przewoźników, mają na celu podnoszenie standardów obsługi podróżnych. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wojewodztwo-lodzkie-zyskuje-rozwoj-sieci-kolejowej-1287

Województwo łódzkie zyskuje rozwój sieci kolejowej

11.05.2011

połączenie z dworcem autobusowym i komunikacją miejską. "Będzie to prawdziwy węzeł intermodalny dla podróżnych" – mówił Zbigniew Szafrański. Obecnie trwają prace modernizacyjne na trasie Warszawa – Łódź. Rozkład

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-informacji-pasazerskiej-na-najwiekszych-stolecznych-stacjach-warszawa-wschodnia-i-warszawa-zachodnia-pasazerowie-skorzystaja-z-ponad-100-wyswietlaczy-elektronicznych-1554

Nowoczesny system informacji pasażerskiej na największych stołecznych stacjach: Warszawa Wschodnia i Warszawa Zachodnia. Pasażerowie skorzystają z ponad 100 wyświetlaczy elektronicznych

16.01.2012

nazewnictwa ułatwi poruszanie się pasażerom, udającym się np. w stronę lotniska w Modlinie. Wielu podróżnych przyjeżdżających na linię średnicową (np. na stację Warszawa Zachodnia) nie wie, że przystanek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-zwiastun-nowej-jakosci-na-stacji-krakow-glowny-fotorelacja-1393

Pierwszy zwiastun nowej jakości na stacji Kraków Główny – fotorelacja

10.08.2011

przygotowanie odpowiedniej infrastruktury przesiadkowej. Projekt ma bezpośredni związek z obsługą podróżnych (m.in. turystów, mieszkańców, osób dojeżdżających do pracy i uczących się), którzy przebywać będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/125-mln-zl-na-slaski-odcinek-weglowki-ulatwi-przewoz-towarow-do-portow-2935

125 mln zł na śląski odcinek Węglówki ułatwi przewóz towarów do portów

18.11.2015

prędkości oraz pozwoli na szybszy przejazd cięższych pociągów. Stacja Boronów – lepsza obsługa podróżnych PLK poprawi komfort obsługi pasażerów korzystających ze stacji w Boronowie. Peron zostanie podwyższony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-przetarg-na-linie-obwodowa-w-warszawie-czyli-drugi-etap-inwestycji-w-kolej-aglomeracyjna-wartych-2-mld-zl-2913

Rusza przetarg na linię obwodową w Warszawie, czyli drugi etap inwestycji w kolej aglomeracyjną wartych 2 mld zł

23.10.2015

nowoczesne windy. Przystanki będą wyposażone w monitoring, zapewniając tym samym bezpieczeństwo podróżnym. Przystanek Warszawa Koło stanie się dużym zintegrowanym centrum przesiadkowym, łączącym kolej z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-bialystok-krotsza-o-10-miesiecy-2617

Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Białystok krótsza o 10 miesięcy

28.08.2014

stacjach na modernizowanym odcinku zostaną przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych oraz podróżnych z ciężkim bagażem. Komfort poprawi zainstalowanie nowych wiat oraz elementów małej architektury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-spolek-grupy-pkp-w-sprawie-monitoringu-2608

Oświadczenie spółek Grupy PKP w sprawie monitoringu

21.08.2014

rozmieszczonych na dworcach i peronach piktogramów informacyjnych. Specjalne naklejki informujące podróżnych o monitoringu wizyjnym znajdują się również w pociągach PKP Intercity. Warto zauważyć, że monitoring

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-modernizacja-linii-rail-baltica-2432

Ruszyła modernizacja linii Rail Baltica

27.05.2014

stacjach na modernizowanym odcinku zostaną przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych oraz podróżnych z ciężkim bagażem. Komfort poprawi zainstalowanie nowych wiat oraz elementów małej architektury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-w-ursusie-i-koniec-najwiekszych-utrudnien-na-kolei-we-wrzesniu-1985

Nowy przystanek w Ursusie i koniec największych utrudnień na kolei we wrześniu

19.07.2013

ra zostanie przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, rodziców z dziećmi w wózkach, czy podróżnych z cięższym bagażem, którzy będą mogli skorzystać z wind. Architektura nowego przystanku jest wzorowana

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...125126127128129130131132133134...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1291 do 1300 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook